חפש בבלוג זה

יום שבת, 4 ביוני 2011

על כבוד האישה, מיניות ומצלמות סקס


סקס זה דבר מהנה ומיניות זה הדבר הכי אנושי שיש שמציב אותנו במקום הכי רגיש שיש ומוציא מאיתנו את הסודות הכי כמוסים שבלב ולכן גם כשאנחנו עובדות במצלמות סקס אנחנו עדין נשארות בנות אדם עם רגשות ויצרים.
את הקטע הבא אני כותבת מהלב ממקום אמיתי שחשוב לי שתדעו.
  
בחור אחד פנה אלי בשאלה יפה והעלה בפני נקודה חשובה שהגיע הזמן להבהיר פעם אחת ולתמיד. הוא ראה שכתבתי בדף שלי שאני מעריכה גברים שיודעים לכבד אישה ואת הגוף שלה ושאל אם אין סתירה בין כבוד האישה לבין העבודה בליקוק מצלמות סקס?

ואני שמחה על השאלה ושיש לי הזדמנות להגיב על כך ולכתוב לכם הגברים המקסימים שבאים אלינו לליקוק מצלמות סקס כל כך הרבה, אנצל את ההזדמנות כדי לספר לכם קצת על הצד שלנו, הבנות שעובדות בליקוק מצלמות סקס ואיך החוויה הזאת בשבילנו.  

בנוגע לשאלה של הבחור היקר, אני יכולה להבין שהשאלה באה מתוך תפיסה צרה ומעוותת שאם אישה נהנית ומממשת את המיניות שלה אז אין לה כבוד לעצמה, כי אישה היא כמובן יצור לא מיני שכל תכלית הקיום שלה זה לספק את הגבר ולהביא צאצאים לעולם, לא? מכאן שאם אישה מוכנה להצטלם ולעבוד באתר סקס ולחשוף את גופה במצלמות סקס אז:

א.      1. היא לא מכבדת את הגוף שלה
ב.      2.גם הגברים לא צריכים לכבד את הגוף שלה
ג.       3. היא מוכנה לקבל כל סוג של יחס מגברים
ד.      4. היא מוכנה לעשות כל מה שיגידו לה גם במצלמה וגם במציאות

אז פה הטעות שלכם.

הנשים המדהימות והאמיצות שבאו לעבוד בליקוק מצלמות סקס, הגיעו מתוך תפיסה ליברלית של סקס. מתוך אש בוערת בבטן כמו שיש רק לאנשים חושניים באמת והן נהנות מהחשיפה במצלמה, מהאתגר והאקשן שיש במצלמות סקס והעבודה באתר ליקוק. העבודה במצלמות סקס מאפשרות להן להנות מהגשמת פנטזיות והתנסות בחוויות מיניות לא שגרתיות. אלו נשים אמיתיות עם אומץ שהולכות עם הלב שלהן, עושות מה שבא להן ולא דופקות חשבון למרות הדעות הקדומות שיש על נשים שאוהבות סקס.

אבל זה לא אומר שהן מוכנות לעשות כל דבר, בכל תנאי ולקבל כל סוג של יחס.
 זה לא אומר שהן בובות מין שנמצאות כאן בשביל לשעשע אתכם. מה שזה אומר אומר שהן חרמנית כמוכם ורוצות להנות.
כשאתם נכנסים לאתר חשוב שתזכרו שלכל אחת יש את הסגנון שלה, הגבולות שלה והדרך שבה היא רוצה לעשות את זה.

אם היא מוכנה לדבר איתכם במסגרת וידאו צ'ט במצלמות סקס ולהחשף אתם צריכים קודם כל להגיד תודה על ההזדמנות שבחורה ישראלית מדהימה בכלל נמצאת איתכם בצ'ט והעובדה שהיא עובדת במצלמות לא אומרת שהיא מוכנה לעשות כל דבר שתרצו, וזה לא אומר שהיא מתייחסת לגוף שלה כאל חפץ אז גם אתם אל תתייחסו אליו ככה.

לכבד אישה בעיני זה להבין שנמצא מולך אדם בשר ודם עם רגשות יצרים ופנטזיות שצריך להתייחס אליו ולהקשיב לו ולא לראות בה בובת מין שמצייתת לפקודות.
כשבחור בא אלי ומתעניין בי, מראה על רגישות חום וקצת חוש הומור אז אני הרבה יותר נהנית להענות לבקשותיו ולזרום איתו.

לעומת זאת, כשמישהו בא אלי ומדבר אלי בצורה לא אישית, מתחיל לתת לי פקודות כאלו אני פה רק בשביל לבדר אותו, זה גורם לי להרגיש זלזול כאלו שאני איזה בובת מין ואני לא נהנית ככה ואם אני לא נהנית אז גם אתה לא תהנה כי אני לא אחת שמזייפת.

אז לסיכום, תהיו גברים אמיתיים במצלמות סקס כמו שאתם בחיים, ואם תראו לאישה שמולכם שקצת אכפת לכם ממנה וחשוב לכם שהיא תהנה גם, תאמינו לי שלא תפסידו זמן והיא תעריך אתכם הרבה יותר ותתן לכם יחס אישי ומופע סקסי מדהים שבא מתוך רצון אמיתי וחשק כי אין דבר יותר יפה מלראות אישה עם יצר מיני חי ובוער ולגרום לה להנאה ואורגזמה.

אז תאהבו ותכבדו את עצמכם קודם כל, ותדברו אלינו בשפה יפה כמו שהייתם רוצים שידברו אל אחותכם או אל אמא שלכם.

 תאהבו את הנשים מסביבכם כי בלעדינו לא היה קיום בעולם, תראו אהבה ותגידו תודה שאתם נמצאים בשיחה עם אישה מדהימה כי כל אישה היא מדהימה ומיוחדת ומאחורי המסך יש סיפור חיים שלם אז אל תזלזלו באף אחת.

ואם היא לא רוצה לעשות משהו אז תגידו תודה ושלום ותעברו למישהי אחרת, לא צריך לריב ולהתלונן, כל אישה היא עולם ומלואו ולכל אחת יש את הקצב שלה והדרך שלה לבטא את המיניות.

אז תתפרעו, תעשה הרבה סקס, תגשימו את כל הפנטזיות שלכם, אבל תעשו את זה באהבה ועם כבוד ואל תשכחו להיות בני אדם.

יום שלישי, 31 במאי 2011

גבר נשוי דפק אותי מאחורה



זה היה יום אביבי חמים ונעים. קמתי בבוקר עם מצב רוח טוב, הציפורים צייצו, השמש זרחה והרגשתי במיטבי. התחשק לי באותו יום ללבוש משהו סקסי. לבשתי חולצה עם מחשוף לא ביישן, חצאית קצרה ונעלי עקב. שמתי שחור בעיניים, קצת אודם ויצאתי עם שיער פזור ונכנסתי אל הרכב בדרכי ללימודים. אפילו ברדיו היה שיר שאהבתי ושרתי לי בדרך הקצרה לאוניברסיטה. כשהגעתי לחניה היה תור ונאלצתי לעצור, עמדתי והמשכתי לשיר כשאני במצב רוח אנרגיות חיוביות כשלפתע ללא כל אזהרה הרגשתי שכל הרכב עף קדימה ושמעתי בום חזק.

עצמתי את העיניים חזק מתוך אינסטינקט והלב שלי דפק מהר כשפקחתי את העיניים הבנתי שמישהו נכנס בי. הסתובבתי וראיתי גי'פ שחור וגדול מאחורי והידיים שלי קצת רעדו. פתחתי את הדלת ויצאתי להסתכל על הנזק. כל הפח התעקם וגם הדלת, הייתי בהלם לא ידעתי בכלל מה לעשות.
הרגשתי איך בבת אחת ממוסיקה עליזה, ציפורים מצייצות ואוירה קיצית חשכו עיני והיום הזה התחיל להפוך לסיוט.

מהג'יפ השחור יצא בחור שחום גבוה ורזה שלבש חולצה מכופתרת הוא מיד רץ לבדוק שאני בסדר, הוא היה נראה מאד מודאג למרות שלג'יפ לא קרה כלום אפילו לא עיקום קטן,  את כל הדפיקה אני קיבלתי והוא יצא שלם.
הוא שאל בקול לחוץ אם אני בסדר ואם בטוח שלא נפגעתי ואז התנצל ואמר שהוא פשוט ממש מיהר לפני מבחן ולא שם לב.

חשבתי לעצמי איזה אידיוט, בשביל מה יש לך ג'יפ כזה גדול בשביל לדפוק אותי מאחורה? אבל החלטתי שאין טעם לריב, העיקר להחליף פרטים ולסגור כמה שיותר מהר את הנזק הזה. "העיקר שלך לא קרה כלום..." מילמלתי בציניות ודווקא רציתי שתהיה לו איזה שריטה קטנה למזכרת אבל המכה הזאת זה כמו דגדוג בשביל הג'יפ שלו.
הייתי חסרת סבלנות ועצבנית וניסיתי להיות עניינית, "טוב בוא נחליף פרטים ונגמור עם זה".
הסתכלתי עליו בחשדנות כשהוא הלך להביא את הניירות שלו. סך הכל הוא היה נראה בחור בסדר, בגלל שהוא למד באוניברסיטה הנחתי שהוא לא ידפוק אותי עם ענייני הביטוח וכל זה. אפילו לרגע חשבתי שהוא נראה לא רע. הוא התכופף ברכב והשתהה שם הרבה זמן, לא הבנתי למה לוקח לו כל כך הרבה זמן להביא את זה אז אחרי כמה דקות הלכתי אליו.

"אני מצטער אני בלי רישיון פה, כנראה שכחתי אותו בבית". התחלתי להרגיש ממש עצבנית. "מי נוסע בלי רישיון??" הלוואי שיעצרו אותו ויתנו לו דוח חשבתי לעצמי איזה בנאדם חסר אחריות.
תשמעי אני יכול לסוע רגע להביא אותו אני גר ממש קרוב. "לא לא!" אמרתי בקול רם, "אל תסע לשומקום. אני רוצה את כל הפרטים עכשיו!".
"אפשר לראות את הביטוח שלך"?

התחלתי לפחד שהוא יברח לי או משהו כזה, לא יודעת מה הסיפור שלו. הוא התחיל לחפש אותו ברכב ועמדתי מעליו חסרת סבלנות עד שהוא הוציא אותו. "הנה זה הביטוח".
הסתכלתי בחשדנות והתחלתי להעתיק את הפרטים עד שפתאום הבחנתי שהוא כבר לא בתוקף.
"הביטוח שלך לא תקף!!"

הרגשתי איך הדם עולה לי לפנים, לא יודעת מה הסיפור של הבנאדם הזה אבל הוא ממש התחיל לעלות לי על העצבים.
"מה? מזתומרת?" הוא לקח לי מהיד והסתכל.. "רגע זה לא הגיוני..."
"אני לא מבינה מה הקטע לקנות כזה ג'יפ ואז לסוע עליו בלי בטוח? זה הדבר הכי מטומטם שיש!"
"שניה שניה אל תתעצבני אני אתקשר לסוכן שלי", חכי רגע.
אמרתי לו "טוב תקשיב לי טוב עכשיו, לא מעניין אותי כל הסיפורים האלה, אני רוצה את כל הפרטים שלך עכשיו, רישיון וביטוח או שאני קוראת למשטרה!".

"חכי חכי, תקשיבי שניה" הוא ניסה להשתמש בחיוך הכובש שלו, ראו שהוא אחד כזה שיודע להרגיע בחורות, "תקשיבי" הוא תפס לי בכתפיים, "אני לא הולך לדפוק אותך". אמרתי: "אה באמת כי כבר דפקת אותי!" הוא חייך בחוסר אונים.
"חכי שניה, אני מסדר את זה עכשיו, תאמיני לי שאת תקבלי את כל מה שמגיע לך ואפילו מעבר, בבקשה תני לי כמה דקות ואני כבר מסדר את זה.
תסמכי עלי".
"לא רוצה לסמוך עליך! אתה נכנסת בי, אין לך רישיון, אין לך ביטוח, לא יודעת מה הסיפור שלך אבל יש לי עוד דברים לעשות היום!"

"יודעת מה?" הוא הוציא את הארנק שלו והוציא משם את התעודת סטודנט ונתן לי. "קחי את זה בינתיים, תרשמי בינתיים את המספר רכב ואז הוא הוציא את הכרטיס אשראי. הנה קחי שתהיי  רגועה. בסדר"?
טוב לקחתי את הכרטיס אשראי ובינתיים העתקתי את הפרטים שהיו לי. הוא דיבר עם הסוכן ביטוח שלו והבין שהוא בבעיה. צקצקתי בלשון ואז כבר נרגעתי קצת וחשבתי לעצמי שהוא אידיוט אבל קצת חמוד ואני מקווה מאד שהוא הולך לפצות אותי.

אחרי זה זאת היתה פעם ראשונה ששנינו חייכנו, "טוב תקשיבי מה נעשה אני נותן לך פקדון עכשיו את הארנק שלי והולך להביא את הרישיון רק שתהי רגועה אני גר פה ממש קרוב, או שאם את רואה את יכולה לבוא איתי. אני גר 5 דקות מפה אני אביא לך את הרישיון והביטוח החדש ששלחו לי ואז תהיי רגועה בסדר"?
הסתכלתי עליו בחשדנות ואז אמרתי טוב אם הוא נתן לי את הארנק שלו הוא כנראה לא ידפוק אותי. הוא ראה שאני מהססת.
"נו בואי, בבקשה אני אפצה אותך את תיראי ולקח לי היד וחייך אלי".
החנתי בצד ונכנסנו אל הג'יפ שלו, היה לו ריח מסריח של חדש.

הוא התחיל לסוע ואמר "טוב עוד לא יצא לנו לעשות הכרות בכלל, אני ניר" ולחץ לי את היד, אה עדיף שתתרכז בכביש" אמרתי. "אאוץ' טוב מגיע לי אני יודע".
"תשמעי אני ממש מצטער זה בחיים לא קרה לי, ממש פדיחה. פשוט היה אמור להיות לי מבחן ממש חשוב אבל כנראה שהוא ידחה למועד ב' הייתי לחוץ ובאמת יצאתי דביל אין לי תירוצים אבל אני רק יכול להבטיח לך שאת תקבלי פיצוי ותקבלי את כל מה שמגיע לך".

היה לו שרירים יפים בידיים והסתכלתי עליהם בזמן הנסיעה ואז פתאום ראיתי שיש לו טבעת. לא שאלתי כלום אבל הנחתי שזו טבעת נישואין ואז חשבתי איך הוא לא מפחד להביא הביתה בחורה זרה אם הוא נשוי.
הגענו לבית שלו, הוא היה גדול וקריר לעומת האויר החם בחוץ. הוא ביקש ממני לשבת בינתיים והלך להביא לנו משהו קר לשתות. התיישבתי על הספה והסתכלתי על הבית, היה נראה נחמד והיו שם תמונות של ילד קטן ותינוק. זה בטח הילדים שלו.

אחרי כמה דקות הוא חזר עם כל המסמכים, הוא הביא לי את הרישיון קודם כל, ואז הראה לי את הביטוח החדש. "את רואה שאני לא שקרן?" "טוב אבל מגיע לי פיצוי" חייכתי והבנתי שהוא בסדר והחזרתי לו את הארנק. הוא עשה כאלו הוא בודק אם חסר כסף ואז צחק ונתתי לו מכה קטנה.

פתאום היה שקט והיה מתח כזה באויר, הסתכלנו אחד על השניה לתוך העיניים ואז התחלנו להתנשק. הוא תפס לי את הפנים ונישק אותי ממש טוב. זאת היתה נשיקה מתוקה. הרגשתי שאני צריכה לפרוק את כל המתח ועליתי עליו והתחלתי לנשק אותו בפראות ולהתחכך בו. הרגשתי את הזין שלו עומד מבעד לג'ינס שלבש והכנסתי את היד מתחת לחולצה. הרגשתי שרירים חלקים והוא תפס אותי עם הידיים החזקות שלו הרים אותי ולקח אותי למיטה.
רגע, עצרתי אותו. "אתה לא נשוי?" הוא חייך. "זה מפריע לך?" הסתכלתי עליו רגע הוא היה ממש חתיך ואז המשכתי לנשק אותו וחשבתי אין מצב שאני מפסיקה עכשיו, הייתי כל כך חרמנית ורטובה.

נכנסו לחדר שינה שלו ושל אשתו, זה היה לי קצת מוזר להיות במיטה של זוג אחר. הוא הוריד לי את החולצה והתחיל לנשק אותי בחזה וללקק אותי בפטמות. מדי פעם צביטות קטנות שעשו לי צמרמורת. ראיתי שהוא נהנה מזה, נהנה קצת להכאיב לי.
אחרי זה הוא הפשיט אותי לגמרי ופיסק לי את הרגליים כשהוא בלי חולצה ורק עם הג'ינס והתחיל לרדת לי כשהוא תופס לי בקרסוליים. זה היה מחרמן להסתכל עליו יורד לי והרגשתי ממש רטובה מהלשון שלו. שלחתי יד את הג'ינס שלו וניסיתי לפתוח את הכפתורים מרחוק אבל לא הצלחתי להגיע ואז הוא הבין את הרמז ופתח אותם לאט והוציא אותו.

"תביא לי אותו" לחשתי והוא התקרב אלי. פתחתי את הפה ועצמתי את העיניים וחיכיתי שיכניס לי אותו לפה. הוא תפס אותו ביד הגדולה והשחומה שלו והיה לו זין יפה, לא גדול מדי ולא קטן, ישר וסימטרי עם פטריה עגולה וחמודה. הוא קירב אותו ונתן לי ללקק כמו ממתק והשמעתי קולות ומיצמוצים של הנאה בזמן שליקקתי לו ורציתי שיכניס אותו עד הסוף לפה שלי אז תפסתי את התחת שלו שיזיין אותי בפה והוא אמר "כן תמצצי..." והתחיל לגנוח ולהתנשף.

אחרי זה הוא הפך אותי על הבטן ליקק אותי קצת, לא ראיתי אותו אבל שמעתי הוא שם קונדום. הצצתי לראות והוא אמר לי ששש תעצמי עיניים וכיסה לי את העיניים עם היד שלו ואז הוא הכניס אותו לאט ומילא אותי בזין שלו. הייתי ממש רטובה והוא ישר נכנס בקלות והתחיל לזוז בקצב ולזיין אותי מאחורה. נגעתי בעצמי בזמן שהוא זיין אותי בלי רחמים וממש התחיל לדפוק אותי חזק.

הוא ממש עשה לי את זה וחשבתי איך הוא נכנס בי מאחורה ועכשיו הוא דופק אותי ואז הרגשתי שכל הכוס שלי מתכווץ וגמרתי על הזין שלו. אחרי כמה זמן הוא הרים אותי לדוגי והמשיך לזיין אותי כשאני על ארבע עד שהרגשתי איך הוא מתפוצץ בתוך הכוס שלי.

אחרי זה התחבקנו קצת במיטה ואז ראיתי שאני יכולה עוד להספיק לשיעור הבא, אז התלבשתי לקחתי את כל הדברים והוא החזיר אותי לאוטו שלי, כשירדתי בדיוק חברה שלי היתה שם וראתה את הרכב שלי ושאלה "אוי ואבוי מה קרה??" כל הפנים שלי עוד היו ורודות מהאורגזמה ושכחתי מהנזק ואמרתי לה: "סתם איזה אחד דפק אותי מאחורה" וחייכתי בסתר.

שון מזיין אותי בחדר כושר


בפוסט הזה אספר על ניסוי שעשיתי שבו בדקתי איך אפשר לשלב בין סקס לכושר תוך שימוש בכלי מחקר מדעיים שבדקו את רמת הדופק בכל שלב... 

שון היה הבחור הכי חתיך בחדר כושר. שחקן כדורסל גבוה ושרירי עם שיער שחור עבה וחיוך מקסים. הוא היה מקפיד להתאמן המון בחדר כושר כשהוא כולו מרוכז וממוקד מטרה באימון. בניגוד לאנשים אחרים שהיו מדברים, רואים טלוויזיה ומעבירים את האימון באיזי, שון היה מגיע עם אוזניות לאימון והיה שקוע עמוק בהרמת המשקולות. הייתי מסתכלת על השרירים הגדולים שלו ואיך שהוא היה מזיע בפנים וזה היה  מחרמן אותי, הרגשתי שאני   מתרטבת רק מלהסתכל עליו אבל הוא בכלל לא שם לב אלי, או לפחות ככה חשבתי.

יום אחד רצתי על ההליכון ושון הגיע ושם את המגבת שלו על ההליכון שלידי וחייך אלי. הייתי עם אוזניות וגם הוא היה ולא דיברנו בכלל כל הריצה אבל שמתי לב שהוא מסתכל עלי כשאני רצה ובמיוחד על החזה שלי. הצצנו אחד על השני מדי פעם והחלטתי שאני אפסיק לרוץ כשהוא גם יפסיק. היה לו ריח ממש טוב גברי וסקסי והוא נראה מעולה עם הלוק המזיע והמבריק.

כבר הייתי ממש עייפה מהריצה וזה היה הרבה יותר ממה שהייתי רגילה אבל הבטחתי לעצמי להפסיק רק מתי שהוא מפסיק וחיכיתי לו. רק אחרי שעה הוא ירד מההליכון והמשכתי עוד קצת והוא חייך אלי שוב והלך למשקולות. רק אחרי שהלך ירדתי גם מההליכון והתחלתי ללכת למקלחת. פתאום הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף, הסתובבתי ושון עמד מאחורי, הוא היה הרבה יותר גבוה מקרוב והייתי צריכה להרים את הראש בשביל להסתכל לו בעיניים. הוא חייך חיוך ביישני ומתוק ואמר :"היי, סליחה שאני מפריע פשוט ראיתי שאת גם רצה הרבה וחשבתי אולי את רוצה לרוץ ביחד? אני מתאמן למרתון וזה די משעמם לרוץ לבד כל הזמן..."

צחקתי ואמרתי לו שאני לא חושבת שאני מספיק טובה בשביל ריצת מרתון.. הוא אמר, אל תדאגי נרוץ לאט לאט..." וחייך חיוך מתוק. אמרתי לו שאני אנסה אבל שאני לא מבטיחה לא להתעלף באמצע אז הוא אמר "תסמכי עלי, עברתי קורס החייאה" ונגע לי בכתף קלות. שנינו צחקנו וקבענו להפגש בפארק למחרת.

כשניפגשנו הוא היה נראה פיצוץ עם החליפת ספורט שלו שהבליטה את התחת הסקסי והשרירים שלו בידיים. לבשתי גופיה וטיץ צמודים שהבליטו את התחת והחזה שלי. בתחילת הריצה דיברנו קצת אבל אחרי זה התחיל להיות קשה לנשום אז הפסקנו לדבר, רק רצנו בתיאום באותו קצב וגם הנשימות היו באותו קצב. הוא היה עם שעון דפוק וכל כמה זמן הסתכל לבדוק את הדופק שלו
הסתכלתי עליו וחשבתי מעניין אם הוא בכושר גם במיטה... היו לו ידיים גדולות כמו שאני אוהבת וניסיתי לדמיין איך זה מרגיש שהוא נוגע והתחלתי להרגיש זרם של חרמנות עולה ומטפס בין הרגליים ומרטיב אותי

אחרי שסיימנו את הריצה הוא בדק את הדופק, לקחתי לו את היד והסתכלתי מה הדופק שלו ואמרתי לו שאני גם רוצה לבדוק מה הדופק שלי. הוא חייך והסתכל עליי קצת ואמר, את צריכה לשים את החגורה מתחת לחולצה. הייתי מופתעת לא ידעתי שבכלל יש עוד חגורה ואז הוא הרים את החולצה והראה לי אותה ולא יכולתי להתעלם מהגוף המדהים, ריבועים בבטן חלקה ושזופה וחזה מנופח וגדול. הרגשתי שאני כבר ממש חייבת לעשות משהו עם כל החרמנות ורציתי לגעת בו
ואז הוא אמר לי, אם את רוצה אני מכיר פה איזה מקום שתוכלי לשים את החגורה בלי שאף אחד יראה

הלכנו בפארק לאיזה פינה חשוכה בין השיחים ועמדנו אחד ליד השניה קרובים ושון הוריד את החולצה והיה לו ריח טוב של בושם, דאורדורנט וזיעה של גבר ואז גם אני הורדתי את החולצה, הסתכלנו אחד על השניה והתחלתי לגעת לו בחזה והוא נישק אותי והוריד לי את החולצה ומימש לי את החזה ואז הוא לחש: "את רוצה לבדוק את השעון דופק עדין"? ואמרתי שכן.

ואז הוא הוריד את החגורה מהגוף שלו והצמיד לי את השעון דופק לחזה והידק, ממש אהבתי איך שהוא נגע בי בעדינות ורכות עם הידיים הגדולות שלו ותוך כדי שהוא מחבר לי את השעון דופק הוא המשיך ללטף אותי בחזה. הוא הסתכל על הדופק שלי ואמר, ואוו הדופק שלך מהיר ואז אמרתי לו "רוצה לראות איך הוא נהיה יותר מהיר"? תפסתי אותו והתחלתי לנשק אותו נשיקה עמוקה וחזקה עם כל הלשון והפה

ליטפתי אותו מהחזה, לבטן עד שהגעתי למכנסיים ואז מיששתי את הזין שלו מעל הבגדים בעדינות ויכולתי כבר מלמשש להרגיש שיש לו גדול והוא עמד חזק. הוא לקח לי את היד והכניס אותה לתוך התחתונים שלו ואז הרגשתי את הזין שלו חזק ועומד והתחלתי לעשות לו ביד. הוא התחיל להתנשף ולהתקשות עוד יותר והצצתי על הדופק שלי שוב לראות מה קורה לו ואז שון צחק ושאל איך מתקדם הניסוי. אמרתי לו שהוא מתקדם טוב אבל צריך עוד לבדוק מה קורה לדופק בזמן סקס...

הוא עצר והסתכל עלי ואז הפשיט אותי לגמרי והתחיל לרדת לי, הוא ליקק ממש טוב, עם לשון רטובה לאט לאט ואז הגביר את הקצב ואז הוא הציץ על השעון דופק שוב ואמר אני רואה שאת אוהבת את זה. כן... אמרתי בשקט תוך כדי שאני מתנשפת וכמעט גומרת מהלשון שלו ואז הוא משך אותי למטה ושם אותי על הזין שלו כשהוא שוכב על הגב ואני יושבת עליו, "תכניסי אותי" הוא אמר ואז התיישבתי על הזין שלו והכנסתי אותו לכוס הרטוב והחם

בהתחלה הוא נכנס לאט לאט ואז הוא התחיל להגביר את הקצב ושנינו התנשפנו, מזיעים וחרמנים והוא תפס לי בתחת והתחיל  לזיין אותי יותר חזק תוך כדי שאני צועקת בשקט, אמרתי לו בהתנשפות שאני רוצה לראות את הדופק והוא אמר תני לי לנחש 180, עצרנו רגע וראיתי שרק 170 ואמרתי לו  תזיין אותי יותר חזק אני רוצה להגיע ל180. ואז התחלתי לעלות ולרדת יותר מהר ויותר חזק והוא תפס אותי בתחת והתחיל לזוז ממש מהר עד שראיתי שאני מגיעה ל180 ואז גמרתי והוא גמר אחרי.  

לין הסטודנטית משפילה את המרצה שלה


בפוסט זה אספר לכם על סיפור על מרצה באוניברסיטה שאוהב להיות מושפל בסתר ותגלו מה קורה כשהסטודנטית הכי יפה מגלה את החולשה שלו לעוצמה נשית ואיך שהיא מנצלת את זה... 

מאיר היה מרצה ותיק באוניברסיטה ולין היתה סטודנטית נאה ומוכשרת שהשתתפה בכמה מהקורסים שהעביר.
היא היתה גבוהה עם שיער חום ארוך וחלק. השיעור היה נעצר כשהיתה נכנסת באיחור עם נעלי העקב הקטנות שלה, הטיץ הצמוד והקלסר צמוד לחזה החשוף והגדול שלה, כולם היו מסתכלים עליה כשהיתה נכנסת בשקט לשורה הראשונה שם אהבה לשבת כדי להיות קרובה למרצה. אפילו מאיר, המרצה הקשוח עם המשקפיים שלא היה סובל איחורים, לא היה מסוגל לכעוס עליה שהיתה מאחרת לשיעורים וקוטעת את רצף הדיבור. היא היתה מוציאה את המשקפיים השחורות והעבות שלה ומקשיבה בעיון רב תוך כדי שהיא מסכמת בידיה הדקיקות.

היה קשה להתעלם מיופיה האקזוטי, עיניים מלוכסנות עם עור שחום במקצת. היא אהבה לגשת למרצה אחרי השיעור לשאול אותו שאלות שלא הבינה והוא היה מנסה להתרכז אך היה לו קשה להסתיר את המשיכה שחש כלפיה. לפעמים היא היתה חושבת בינה לבין עצמה אם היה יכול לקרות ביניהם משהו. היא אהבה את הידע הרב שלו ודרך המחשבה המעניינת שבה נהג להעביר את שיעוריו.

יום אחד החליט מאיר לתת לכיתה מטלה כחלק מפרוייקט סיום וביקש את עזרתם של כמה סטודנטים שיתנדבו לסייע לו בבניית הפרוייקט. לין שהיתה עסוקה בלימודים ובעניינים נוספים ויתרה מראש, אך כשראתה את מבטו המאוכזב של מאיר לנוכח חוסר ההענות הרימה את ידה וגרמה לזיק של חיוך בעיניו, מיד אחריה הרימו כמה סטודנטים נוספים את היד. מאיר ביקש מכולם לבוא בתום השיעור לשיחה והסביר להם על הפרוייקט. הוא נתן לכל אחד מהסטודנטים כמה משימות וביקש שיעדכו אותו במייל.

לין הלכה הביתה וחשבה שעכשיו זו ההזדמנות שלה לבחון האם מאיר גם רוצה. היא ניסתה לתאר לעצמה איך מאיר במיטה וניסתה לדמיין את גופו וניסתה לנחש אם יש לו גדול. היא כתבה לו במייל שסיימה את המטלה והייתה רוצה לקבוע פגישה להתייעץ איתו וציינה שהיא מעדיפה להפגש בשעות הערב מכיוון שהיא עובדת. לאחר מכן היא נכנסה למיטה עם ספר גדול שכתב והתחילה לקרוא, רק הכתיבה שלו התחילה לחרמן אותה, כל המושגים שהיא לא מכירה ושמאיר אוהב לדבר עליהם, הלהט שלו להסביר דברים חדשים, היא התחילה לקרוא תוך כדי שהיא נוגעת בעצמה ומסתכלת על התמונה שלו בגב בספר. הוא היה עם זקן צרפתי ומשקפים עבות. מבטו היו חד וכריזמטי והיא עצמה את העיניים ודמיינה את הפגישה ביניהם תוך כדי שהיא נוגעת בעצמה ומתחילה לאונן עם אצבעותיה

לאחר שגמרה, בדקה את המייל וראתה כי מאיר ענה לה והציע לה להפגש באוניברסיטה בשעה 19:00. היא ידעה שבשעה הזאת כבר אין כמעט אנשים ותהתה האם הוא גם חושב על זה.
היא נכנסה למקלחת וחשבה עליו, היא רצתה להריח הכי טוב ולהראות הכי טוב כשיפגשו. היא לבשה חצאית לבנה קצרה וחולצה מכופתרת שמראה את המחשוף היפה שלה ונעלה את נעלי העקב שלה. היא שמה בושם ומרחה אודם על שפתיה וכך יצאה לפגוש את המרצה.

הם נפגשו באחת הכיתות הריקות, כבר כמעט ולא היו סטודנטים בקמפוס. היא ישבה מולו רגל על רגל והוא לא יכל שלא לשים לב לחצאית הקצרה שלבשה. הוא ניסה להיות ענייני ומרוכז אך המחשוף שחשף את שדיה הגדולים הפריע לו. היא התכופפה להוציא מהתיק את הקלסר והתחתונים שלה קצת ביצבו והוא הבחין שהיא לובשת חוטיני דק. הוא התחיל להרגיש שהוא עלול לעשות משהו שיתחרט עליו ונאבק בעצמו להתרכז בנושא. לין הסתכלה על פניו של מאיר כשדיבר והסביר וככל שהסתכלה עליו והקשיבה לו, המשיכה אליו גברה. היא רצתה להראות לו את מה שהכינה, לקחה את הכיסא והקלסר והתיישבה לידו. הוא הריח את הריח של הבושם שלה כשהתקרבה ואת הריח של השמפו מהשיער החלק והגולש, כשהיא דפדפה ביד שלה קצת נגעה בשלו והוא מאד רצה לגעת בה אבל לא ידע מה לעשות.

פתאום שניהם הסתכלו אחד על השניה וחייכו וכל אחד חשב ולא ידע אם גם השני רוצה אבל בסוף לאף אחד מבינהם לא היה אומץ לבדוק והם לא עשו כלום. מאיר פנה אל המחשב שלו להראות ללין משהו כשפתאום צלצול הפלאפון שלו, הוא התנצל ואמר שחייב לקבל את השיחה ויצא לרגע מהכיתה, הוא אמר לה תסתכלי בינתיים על המצגת. לין חיפשה במחשב את המצגת בתיקיה אבל בטעות נכנסה לתיקיה שהיה כתוב עליה תמונות, היא חשבה שאולי זה נמצא שם אבל להפתעתה הרבה היא מצאה שם תמונות אחרות לגמרי.

זה היו תמונות של מאיר המרצה כשהוא קשור על ארבע עם תפוח בפה וגזר בתחת. היא לא יכלה שלא לצחוק למראה התמונות של המרצה הכרזמטי והקשוח. מאיר סיים את השיחה, נכנס לכיתה והרגיש את לבו צונח כשראה את התמונה שלו פתוחה במחשב ואת לין הסטודנטית הכי יפה צוחקת מולה. לין מיד הבחינה שנכנס והתחילה להתנצל בחשש, "אני ממש מצטערת אני חשבתי שזה המצגת..." היא חששה מהתגובה שלו. מבטו היה קפוא וקר ועיניו הסתכלו עליה במבט חודר. הוא שתק. תקשיב אני מצטערת אני לא התכוונתי להסתכל פשוט אני נכנסתי בטעות...". מאיר שהיה נבוך והרגיש את כל הדם עולה לו לפנים, לא ידע מה להגיד בכלל. "תשמע אני לא ידעתי שזה הקטע שלך..." אמרה בחיוך.

הוא התחיל לשחרר קצת את השפתיים ולחייך מעט. "כן האמת שאני לא מספר את זה לכל התלמידים שלי". "זה בסדר", אמרה לין. "אני לא אספר לאף אחד" אבל היא לא הצליחה להתאפק והתחילה לצחוק צחוק פרוע ומשוחרר.אחרי כל המתח שלפני הפגישה וכל המחשבות על מאיר המרצה, בסוף היא גילתה שהמרצה האהוב עליה הוא בעצם כלבלב שאוהב להיות מושפל.

היא לא הצליחה להפסיק לצחוק ומאיר השפיל את מבטו, שתק והנהנן וחיכה שתסיים לצחוק עליו. במובן מסויים זה היה הפנטזיה שלו, שסטודטית כוסית תצחק עליו ותשפיל אותו אבל הוא לא חשב שכך זה יקרה. ככל שהיא המשיכה לצחוק הוא התחיל להרגיש שהוא מתחרמן יותר ויותר עד שלפתע ירד על ברכיו והתחנן בפני לין, "בבקשה אל תספרי לאף אחד, אני אעשה הכל. אני אהיה העבד שלך".

לין שהיתה בשוק לראות את המרצה שלה עם גזר בתחת ועכשיו על הברכיים פתאום אהבה את הרעיון שהיא יכולה לשלוט בו ואמרה: "אני אעשה מה שבא לי עכשיו שראיתי את התמונות" ונתנה לו מכה קטנה על האף והיה לה מבט סקסי מרושע על הפנים. "לאא בבקשה אני מתחנן את תהרסי לי את הקריירה... אני לא אוכל להמשיך ללמד אם כולם ידעו את זה". "אתה יודע מה? אמרה בקול סמכותי תוך כדי שהיא ממצמצת את עיניה המלוכסנות, "אפילו העברתי אלי את התמונות ככה שאם תתן לי ציון גרוע אני אוכל לפרסם את כולן בפורום של הסטודנטים" אמרה וחייכה חיוך גדול של נצחון. "מעכשיו אתה תעשה כל מה שאני אגיד לך, הבנת? אתה תשלח מבחנים מראש, תשלח לי עבודות ואני אגיד לך מה הציון של כל אחת מהחברות שלי" "כן, כן המלכה לין אני אעשה מה שתגידי" והוא התכופף ללקק את הרגל היפה שלה שהיתה מרוחה בלק אדום.

היא בעטה בו קלות. "כלב רע! לא מגיע לך ללקק את המלכה לין". עכשיו תתן לעצמך מכותבטוסיק. "כן לין המלכה" אמר והתחיל להכות את עצמו. היא הסתכלה עליו מלמטה וחייכה חיוך קטן וסקסי. "כן.. אתה היית כלב רע... תתפשט לגמרי, מיד!"
היא היתה סקרנית לראות את הזין שלו. הוא הוריד את כל הבגדים וחזר לרצפה, היה לו זין די גדול כמו שהיא דמיינה אבל היא לא דמיינה אותו כל כך שרירי וחטוב. "ממממתחת נחמד", היא אמרה והעבירה את העקב על התחת שלו. "כןהמלכה לין"  אמר בקול רועד ונרגש כשכולו בתערובת רגשות של חרמנות, פחד ובושה.

"עכשיו, אמרה בקול איטי וסקסי, אני רוצה לראות אותך כמו בתמונה היא" והלכה להביא טוש מחיק ותפוח שהיה לה בתיק. "תפתח את התחת, כלב". "כן המלכה" אמר ופתח את התחת שלו בידיים והיא דחפה לו את הטוש לאט תוך כדי שהוא צועק ונאנח. אחרי שהטוש היה תקוע לו בתוך התחת היא דחפה לו את התפוח לפה. אחרי שראתה אותו הלכה לשבת על הכיסא בשורה הראשונה, והסתכלה עליו ככה, היא התחילה לצעוק ולהקרע מצחוק עד שנפלה לרצפה מרוב כאבי בטן.

היא הוציאה את הפלאפון וצילמה אותו כמה פעמים כשראשו מושפל. היא התחילה לזיין אותו בטוש והרגישה איך הזין שלו נעמד ואז היא שמה לו את הרגל על הזין ונתנה לו להתחכך בה כמו כלב. הוא התחיל לגנוח וכמעט שגמר בעטה בו והוא גמר על עצמו ועל הרצפה. "כן כלב עכשיו תלקק את מה שעשית! ודחפה לו את הראש שילקק את השפיך של עצמו". הוא ליקק הכל ועשה כל מה שהיא אמרה. אחרי זה הוא ביקש רשות להוציא את הטוש מהתחת והיא בכלל שכחה שהוא עדין שם והרשתה לו להוציא.

"המלכה לין, אני יכול לענג אותך?" שאל בחשש. ולין אמרה: "ברור שאתה תענג אותי זאת העבודה שלך כלב" והרימה את החצאית והסיטה את התחתונים לצדהכוס שלה היה קטן וחלק ומאיר התרגש מאד ללקק אותו היא דחפה את הראש שלו והוא ליקק בהתרגשות ושמחה. כן כלב, תלקק גם את התחת צעקה עליו ודחפה לו את הראש לתחת שלה. הוא המשיך ללקק עד שגמרה על הפרצוף שלו. היא הרימה מהר את התחתונים והחצאית לקחה את הדברים שלה ואמרה לו "ביי כלב" והסתלקה מהר כשהיא משאירה אותו עירום על ארבע מושפל ומלוכלך.

זיון בשלישייה עם מיכל הבלונדינית



בפוסט זה אספר על שתי התנסויות חדשות: סקס עם בחורה ואורגיה עם אישה וגבר. זה קצת ארוך, מקווה שתהנו:)

את מיכל הכרתי במסגרת לימודי באוניברסיטה. מיכל הייתה פצצה בלונדינית וקטנה עם חזה ענק ופנים של ברבי, היו לה שפתיים עבות ומתוקות, שיער בלונדיני חלק, אף קטן וחמוד ועיניים צוחקות. היא היתה מהבחורות הממוקדות, מכוונת מטרה בלימודים, בעבודה ועם  בני זוג אבל גם אהבה לצחוק ולרקוד שיכורה במסיבות טבע.

יום אחד יצאנו ביחד למסיבה, המועדון היה די קרוב לבית שלה והגעתי אליה לפני לעזור לה להתארגן. מיכל היתה מהבנות שאוהבות להתחבק ולגעת הרבה וכשהיינו נפגשות היינו מתחבקות חזק והציצים של שתינו היו נמעכים אחת על השניה. אהבתי להרגיש את המגע של הגוף שלה עלי, היה לה גוף נשי ועגלגל ותמיד נמשכתי אליה אבל הייתי בטוחה שהיא לא בקטע בגלל איך שהיתה מדברת עם הקול הצפונבוני והמתוק שלה ואיך שהיא היתה תמיד יודעת לענות תשובות כאלה נכונות כאלו העולם מאד פשוט וברור לה והיא היתה הולכת עם כללים מטופשים כאלה של כל מיני מגזינים לנשים שאומרים לך איך להיות. 

בכל מקרה היא היתה תמימה וטהורה ואף פעם לא היו ביננו שיחות מלוכלכלות לפני כן, אבל כשהגעתי לקח לה המון זמן להתארגן ובינתיים התחלתי לספר לה שאני יוצאת עם איזה בחור בשם אסף. אסף גם כן למד איתי. הוא היה מהבחורים האדישים האלה שלא מדברים הרבה אבל מדי פעם זורקים הערות חכמות ומצחיקות וזה מה שנותן להם את הלגיטימציה להשאר חסרי תועלת ולהמשיך לשדר סוג של שיממון ועדיין לזכות באהדת הבנות והערכה הבנים. 
אסף היה מעין סטלן משודרג, גבוה עם שיער ארוך פרוע ומבנה טוב שנשמר ללא פעילות גופנית או תזונה נאותה, מה שמרמז על איכותם של הגנים. על אף הנתונים ההתחלתיים הטובים, לא כל כך היה לנו הרבה על מה לדבר אבל הוא היה מזיין טוב ממש, כמו מוגלי ילד הבר מהג`ונגל, היה בו משהו חייתי ופרימיטיבי שיצר סוג של סקס אפיל וזה עשה את העבודה מבחינתי.

כשהתחלתי לדבר על אסף ראיתי איך ההבעה של מיכל משתנית והפנים שלה צנחו בבת אחת בשוק טוטאלי. "אני לא מאמינה שהוא יצא גם איתך!!". "אה, הוא זיין גם אותך..?" שאלתי, ולא ידעתי אם לשמוח או לא. שמחתי דווקא שעוד בנות נורמליות מוצאות משהו במוגלי, קצת חששתי שמשהו בי לא בסדר. היא אמרה בקול הצפונבוני והמתחסד שלה:" מה פתאום לא נתתי לו". "חבל". כבר תכננתי להחליף חוויות והיו לי כמה שאלות שהטרידו אותי לגבי הסקס. "למה?" שאלתי. "דווקא הוא לא רע... אני ממליצה" צחקתי. באמת? היא שאלה "ברצינות?". "המממ, כן הוא מחזיק שעות אבל יש לי אישור מיוחד לצאת להפסקות". 

היא לא כל כך צחקה אבל מה שכן היא התחילה לתחקר אותי לפרטי פרטים, כל פיסת מידע שבחורה יכולה לדלות מבחורה אחרת שזה אומר שיחה אינסופית על כל שערה ושערה שגדלה לו על כל ביצה. אמרתי לה שכדאי שנתחיל לצאת למסיבה כי אני ואסף נפגשים אח"כ אז והיא התלבטה מה ללבוש והתחילה להתפשט מולי ולמדוד כל מיני בגדים וכשהיא התפשטה לא יכולתי שלא לשים לב לחזה הענקי שלה והתחת העסיסי, היא רצתה את עצתי אבל כבר לא כל כך הייתי מרוכזת אחרי שראיתי את הגוף המדהים שלה וכל מה שחשבתי זה איך זה יהיה לנשק אותה ולגעת בחזה המהמם שלה. דמיינתי איך אנחנו מתחרמנות על המיטה ומלטפות אחת את השניה בכל הגוף ואיך זה יהיה ללקק את הכוס שלה.

אחרי זה יצאנו ומיכל היתה קצת בבאסה וקינאה על כל הסיפורים שלי על אסף וראיתי שממש בא לה עליו והיא התחילה לשתות המון, לרקוד ולהשתולל ומדי פעם היא נמרחה על כל מיני גברים אחרים והייתי צריכה למשוך אותה משם. היא לבשה שמלת מיני כזאת ממש צמודה וקצרה וכל הציצי הענק שלה היה כמעט בחוץ כשהיא רקדה, והשיער הבלונדיני והחלק שלה התבלגן, האיפור נמרח עם זיעה ולמרות הכל עדין חשבתי שהיא ממש חמודה ככה שהיא שיכורה ושמחה ואז היא פתאום באה אלי ביציאה שלא ידעתי איך לאכול.

באמצע הרחבה ליד מיליון אנשים היא נצמדה אלי והתחילה לנשק אותי. בהתחלה ניסיתי להרחיק אותה ממני בגלל שהיא שיכורה אבל אחרי זה נמסתי מהשפתיים האדומות והמתוקות שלה בטעם של סוכריות קופצות, זה היה הדבר הכי מתוק שטעמתי. התחלתי ללטף לה את הפנים החלקות והיא התחילה להכניס את הלשון שלה ממש עמוק לתוך הפה שלי והרגשתי את הנשימות שלה מתחזקות וכל הגוף שלה התפתל בהנאה בזמן שהתנשקנו. שמתי את הידיים על המותניים שלה והצמדתי אותה אלי. פתאום היא אמרה, "אולי אני אבוא איתכם?" "איתי ועם אסף..?" כן. אמרתי לה: "הממממ נראה לי שסבבה אבל נחכה שיגיע ונשאל אותו?"

כשאסף הגיע וראה אותנו עומדות ויחד ורוקדות הוא היה ממש נבוך ולא ידע מה לעשות, שתי הבחורות שהוא יצא איתן עומדות ביחד מדברות ועוד בתנוחה אינטימית שכזאת... הוא חשב שאנחנו כועסות עליו והגיע בקטע של התגוננות שהוא רוצה לדבר איתי והוא די התעלם ממנה. החלטנו להתעלל בו קצת ואמרנו לו ששתינו רוצות לדבר איתו ביחד עכשיו בחוץ וניסינו להראות כועסות. כל הפנים שלו האדימו וריחמתי עליו שהוא ממש מפחד עכשיו אבל הוא לא יודע שהפנטזיה שלו הולכת להתגשם... שתי הבנות שהוא יצא איתן הולכות  להזדיין איתו עכשיו במיטה. 

כשהיינו בחוץ מיכל התחילה לצעוק על אסף "תקשיב לי ותקשיב לי טוב יא חתיכת זבל ותקשיב טוב מה אני הולכת להגיד לך!!", אסף רק שתן והרכין את הראש אבל מיכל הייתה כל כך שיכורה שהיא אפילו לא הצליחה להשאר רצינית והתחילה להתפוצץ מצחוק ואז הוא התחיל להשתחרר  קצת ולחייך למרות שראו עליו שהוא עדין לא מבין מה הולך פה ולמה אנחנו מכירות ומדברות בכלל. "בקיצור" אמרתי "מה שקורה כאן שאנחנו הולכים לעשות שלישיה, הבנת?" "מה? מזתומרת?!" הוא שאל והוא לא הבין אם עובדים עליו כי זה הדבר האחרון שהוא חשב עליו שהולך לקרות. "כן, מיכל רוצה לבוא איתנו". אסף שהיה גבר טיפוסי לא רצה לפספס את ההזדמנות לאורגיה עם שתי כוסיות ומהר התעשת ולקח יוזמה. "אוקיי אני יודע לאן נלך, חבר שלי נסע והשאיר לנו בית ריק". הוא לקח את הידיים של שתינו כל אחת בצד אחד ומיכל היתה ממש שיכורה שהיא התחילה להמרח עליו והם קצת התחבקו בדרך וזה ריגש אותי שראיתי כמה היא רוצה אותו וכמה זה מיוחד בשבילה בפעם הראשונה עם אסף.

כשהגענו לבית של החבר, נכנסו למיטה שלושתנו והדלקנו טלוויזיה. היה איזה סרט והיה מתח באויר. כולנו היינו ממש לחוצים ואף אחד לא ידע מה לעשות ואיך להתחיל ואז אסף התחיל לנשק אותי ומיכל השתלבה בקלות וגנבה אותי והתחלנו להתנשק רק אני והיא. ליטפתי לה את הפנים ואת החזה. זה היה פעם ראשונה שנגעתי בציצים שהם לא שלי והם היו יותר גדולים משלי. התחלתי ללקק לה את הפטמות ושמעתי אותה גונחת קלות. בינתיים אסף הפשיט אותי והתחיל לרדת לי, הייתי ממש מחורמנת מכל הסיטואציה והתחלתי לשלוח לה ידיים לכוס
.

זאת גם היתה פעם ראשונה שראיתי כוס של מישהי אחרת במציאות וזה היה מוזר בהתחלה להכניס את האצבע, הכוס שלה היה ממש רטוב ולח והיא ממש אהבה את איך שעשיתי לה ביד ושמעתי איך היא צועקת. היא היתה ממש שיכורה שהיא צעקה "כן מאמי, אתה עושה את זה ממש טוב" ואמרתי זה לא הוא זה אני ושלושתנו צחקנו.

 אסף הלך להביא קונדום ושתינו חשבנו מעניין את מי הוא יתחיל לזיין קודם והיא לחשה לי, "את קודם" ואמרתי לה "לא, את קודם" ואז התחלנו לצחוק ואסף אמר בקול קשוח, מה מצחיק? ואז התקרב למיכל, הוא בחר בה.  הוא שאל אותה, "את מוכנה להזדיין איתי?" הוא התחיל לנשק אותה ונשכב עליה, ראיתי שהיא מתרגשת שהוא עומד לחדור אליה ואז אסף התחיל לשפשף את הזין שלו בכוס שלה ומיכל עצמה את העינייים וראיתי שהיא ממש נהנית ואז כשהוא נכנס לאט היא התחילה להזיז את האגן וראיתי שהם ממש נהנים והוא התחיל  לדפוק   אותה ממש חזק ואני שכבתי לידם והסתכלתי, הרגשתי איך המיטה רועדת והתחלתי ללטף את עצמי ולעשות ביד, לרגע הם הפסיקו ואני הייתי כבר קרובה לאורגזמה אז אמרתי להם "אל תפסיקו" ואז הם המשיכו להזדיין מולי עד שגמרתי.

 חירמן אותי לראות את הגבר שמזיין אותי מזיין מישהי אחרת, הרגשתי סוג של גאווה משום מה. אחרי כמה זמן היא היתה צריכה הפסקה ואז אסף עבר אלי. מיכל היתה ממש נבוכה והתרגשה מהכל ואז הוא לחש לי בשקט בלי שהיא תשמע "את הרבה יותר טובה". התחלנו להזדיין  כמו שאנחנו רגילים חזק ופרוע, הייתי בדוגי ואסף זיין אותי מאחורה חזק ובינתיים מיכל התחילה ללקק אותי מלמטה, זה היה כל כך כיף להרגיש את הלשון הקטנה שלה על הכוס שלי ושמעתי איך היא גונחת ונהנית מזה, אסף ליטף לה את החזה בזמן שהיא ירדה לי תוך כדי הזיון עד שהוא גמר מעל התחת שלי. שמחתי שבסוף הוא גמר עלי ולא עליה וראיתי שמיכל קצת קנאה, היא חיבקה את שנינו והלכנו לישון ככה שלושתנו מחובקים.

פתאום באמצע הלילה התעוררתי מקולות של זיון וראיתי אותם מזדיינים היא רכבה עליו וממש השתוללה, הוא תפס לה במותניים והיא דהרה עליו. ראיתי שהיא ממש נהנית מהזין שלו. הם לא שמו לב שהתעוררתי ושאני מסתכלת עליהם, זה חירמן אותי שהיא צעקה את השם שלו, "כן, אסף תזיין אותי חזק..." ואני שומעת את המיטה חורקת עד שהם קצת נגעו בי ואז הם הסתכלו עלי שניהם וראו שאני ערה ומסתכלת עליהם. אסף משך אותי לידו והתחיל לנשק אותי בזמן שמיכל דוהרת עליו ואז הוא התחיל לגעת לי בכוס ולעשות לי ביד, מיכל גם כן נגעה בעצמה בזמן שהזין שלו היה בפנים עד ששתינו גמרנו בו זמנית וכל אחת גונחת..."כן.. אתה כל כך טוב... מממממ, כן... תמשיך... אתה מעולה..." אחרי ששתינו גמרנו היא באה לשכב לידי והתחבקנו. 

אסף שעוד לא גמר נעמד בין שתינו ורצה שנמצוץ לו וליקקנו לו ביחד, היא את הביצים ואני את הזין, ראיתי שמיכל ממש נהנית לרדת לו והיא עשתה את זה עם קולות כאלה אז נתתי לה למצוץ לבד ואסף שם לה את היד על הראש וליטף לה את השיער ואני התחלתי ללטף אותה בכל הגוף, ללקק לה את הפטמות ונגעתי לה בכוס הוא היה רטוב ממש, התחלתי ללקק אותו. זאת היתה פעם ראשונה שטעמתי כוס והוא היה טעים ומתוק כמו שחשבתי. הדגדגן הקטן והורוד שלה עמד חזק והיא ממש התחרפנה מהנאה עם הזין בפה והלשון שלי על הכוס שלה, הרגשתי איך היא רוטטת ועומדת לגמור לי בפה אז הכנסתי לה עוד שתי אצבעות ואז בכלל היא השתוללה וכל הגוף שלה רעד ברטט והנאה. כשהיא גמרה היא ממש צעקה כשהזין בפה שלה. לפני שאסף גמר הוא שאל אם לגמור לה בפה והיא אמרה שכן, הוא אמר לה תפתחי את הפה והיא פתחה את הפה גדול והוציאה את הלשון שהוא יגמור לה בפה ואז היא בלעה וחייכה את החיוך הכי מתוק שלה.