חפש בבלוג זה

יום שבת, 20 באוגוסט 2011

להיות זונה ליום אחד


קוראים לי שרה ואני סטודנטית לפסיכולוגיה ואספר לכם על איך הפכתי לזונה ליום אחד.

כמו שכולם יודעים חיי הסטודנטים לא קלים בכלל, הרבה עומס בלימודים ומעט זמן לעבוד ולבלות. בקיץ הקודם, הייתי סטודנטית מתחילה ולחוצה והחלטתי לגשת למועדי ב' בכל ציון מתחת ל90 והגעתי למצב שהיו לי המון מועדי ב' וכמעט לא היה זמן לעבוד במשמרות במסעדה.

הבוס שלי התחיל להתעצבן עלי, הוא אמר שהוא יודע שאני סטודנטית אבל כל הסטודנטים מסתדרים ולא יכול להיות שכל הקיץ אני בקושי אתן משמרות. הוא חשב שאחרי מועדי א' יהיה לי זמן אבל כשראה שיש לי גם המון מועדי ב' הוא התחיל לאבד סבלנות והודיע לי שאם אני לא חוזרת לעבודה מלאה הוא יחפש מחליפה. לקחתי את זה די קשה, כי גם ככה לא היה לי קל בתקופה הזאת עם כל העומס אבל החלטתי שהלימודים יותר חשובים ואני חייבת להצליח. בלי לדעת מה אני עושה ולאן אני הולכת החלטתי לעזוב את העבודה ולהתחיל להתמקד בלימודים. שמחתי שאני אצליח יותר אבל כל הזמן הייתי מוטרדת מה יהיה עם העבודה?

התחלתי לכתוב לכל החברים שלי בפייסבוק שאני מחפשת עבודה בגלל הבוס הזבל שלי. הייתי די מיואשת ולא ידעתי איך אני אתמודד עם העומס בבחינות ומציאת עבודה חדשה. פתאום שמתי לב שיש ברשימה בחור די חתיך שאין לי מושג מאיפה הגיע. קראו לו עומר ולא היה עליו יותר מדי פרטים. הוא די היה הטעם שלי, עיניים חומות גדולות, שיער חום חלק אירופאי ושפתײם יפות שבא לנשק. לא ממש ראיתי את הגוף שלו אבל לפי החולצה היה נראה שיש לו גוף טוב, היו לו כפתיים רחבות כאלה והוא היה נראה קצת שרירי, לא רזה מידי.

ניסיתי להבין מאיפה אנחנו מכירים אבל הוא גם לא ידע. אני בדרך כלל לא מדברת עם בחורים זרים ובאתי למחוק אותו מהרשימה  אבל התחילה להתפתח ביננו אינטראקציה מעניינת. הרגשתי שמדובר בבחור איכותי, הוא היה חכם ומעניין והיה בו משהו מסתורי. תמיד היתה לי מין תחושה שהוא לא אומר את הדברים עד הסוף ומסתיר הרבה. זה קצת הפחיד אותי והתחלתי לאבד סבלנות. אני לא אוהבת שמשחקים איתי משחקים אין לי זמן וכוח להתעסק עם שטויות עכשיו אבל ככל שדיברנו יותר הבנתי שיש בו משהו שמושך אותי ואולי שווה לחכות. 

הוא לא חשף כמעט כלום ומבין השורות הצלחתי להבין שיש לו סיבה לפחד. יש לו מה להסתיר. התחלתי להריץ לעצמי סרטים בראש, מה הוא מסתיר... אולי הוא נשוי ופוחד להתפס? אולי הוא עובד בשכ"ב? ואולי הוא בכלל עבריין?
כל החוסר וודאות הזה רק משך אותי יותר והתחלתי לחשוב עליו די הרבה.

יום אחד קבענו להפגש בסקייפ. חשבתי שהוא בטח מתבייש בעצמו אבל כשהוא פתח את המצלמה דווקא התגלה לפני בחור ממש חמוד! אחרי שראיתי שהבחור נורמלי התחלתי להפתח יותר ואפילו דיברנו טלפון. הוא עדין נשאר מסתורי בקשר לעיסוק שלו, הוא רק אמר באופן כללי שהוא נוסע הרבה לחו"ל ומסתובב הרבה בארץ. הדמיון שלי התחיל לפעול והעיניים שלי התחילו להתרחב ולהראות סימנים של דולרים. זה בדיוק מה שהיה חסר לי, מישהו עשיר שיסדר אותי בזמן הלימודים...
כמעט ולא דיברנו עליו. בעיקר דיברנו עלי. לא רציתי להשמע מסכנה אבל סיפרתי לו על הבוס המניאק שהעיף אותי בדיוק בתקופת בחינות ושאין לי עבודה עכשיו.  

אמרתי לו שאני מחפשת עכשיו אבל קצת קשה למצוא כשאתה סטודנט ואין לך זמן ואז הוא אמר את הדבר הבא: "את יכולה לעבוד אצלי". חשבתי שהוא מתכוון שאני אהיה מזכירה שלו או משהו כזה ושאלתי בתמימותי" איך?" ואז פתאום יצא ממנו כל הכריזמה הסקסית שכל כך הדליקה אותי והוא אמר, "מעכשיו תעשי מה שאני אגיד לך במצלמה ואת תקבלי כסף על זה". שאלתי בגיחוך "מה למשל? ואיך אני אדע שבאמת תשלם לי?"
הוא אמר שהוא לא יכול להגיד לי כרגע איזה דברים אבל אם אני אהיה טובה אז הוא מבטיח ללכת רק אלי ואז הוא התחיל להסביר לי, "תיראי לא חסר לי כלום בחיים בוא נגיד ככה. אני לא אשקר לך. אני גם נראה טוב ואני גם מצליח ואני יכול להשיג כל בחורה שאני רוצה אבל אני אוהב בחורות מתוקות כאלה כמוך...  ואז הוא נהיה רציני: "ואני אוהב שעושים את מה שאני אומר". 

"אבל אני רוצה לדעת איזה דברים" שאלתי כמו ילדה קטנה שרוצה כבר לדעת את הסוף של הסרט. הוא אמר בקול מחוספס ובעל ניסיון: "תסמכי עלי אני לא אעשה משהו שיפגע בך". אמרתי לו שאני לא יודעת שזה נשמע לי מוזר ואני צריכה לחשוב על זה.
פתאום הוא אמר "אוקיי חכי אני אראה לך שאני רציני. הוא לקח נשימה והסתכלתי עליו בציפיה, לנסות לצפות מה הוא הולך להגיד. הוא דיבר לאט, "אני הולך להראות לך שאני מתכוון לכל מילה: אם תורידי את החולצה אני אשלם לך 300". בהתחלה הייתי בשוק. למה שמישהו ישלם 300 שקל בשביל לראות אותי בלי חולצה? מה הוא דפוק? זה אפילו העליב אותי. כאלו הוא מנסה לקנות אותת י. "אתה לא נורמלי!! למה שתשלם בשביל זה?" "אל תשאלי הרבה שאלות,  הוא חייך ואמר מורידה או לא?"

הייתי בשוק והסתכלתי ובחנתי אותו. הוא לא נראה לי כמו משוגע אלא דווקא מישהו שיודע טוב מאד הוא רוצה ויש לו הרבה אז אין לו בעיה לקחת סיכונים. הוא חייך חיוך בטוח בעצמו כאלו הוא יודע הכל. "שרה, את צריכה לקחת סיכונים בחיים, את יכולה להרוויח עכשיו 300 שקל בכמה דקות" "כן אבל איך אני אדע שאתה לא מזיין את השכל עכשיו?" "חכי כמה דקות ותיראי שאני לא". זה קצת מלחיץ אבל משהו בפנים אמר לי לעשות את זה בכל זאת.
חייכתי אליו והתחלתי להוריד. "חסר לך שאתה עובד עלי". "תסמכי עלי אני אומר לך את לא תתחרטי". איך שהורדתי הוא אמר לי "ילדה טובה. אני כבר מעביר לך את הכסף", באמת תוך כמה זמן באמת ראיתי את הכסף בחשבון.

הבנתי שהוא רציני הבחור.
אחרי זה הוא אמר לי "עכשיו שראית שאני לא משחק משחקים, את תעשי כל מה שאני אגיד לך, טוב? אם אני אומר לך להתחבר את מתחברת ואם אני אומר לך להתקשר את תתקשרי?" "אבל אם אני אהיה באמצע לימודים?"
"אם תהי באמצע לימודים אז תעני ותבקשי ממני רשות לחזור יותר מאוחר ואם אני אסכים את תוכלי. בדרך כלל אני מתחשב בשפחות שלי".

הייתי בשוק ששמעתי את המילה. "אני השפחה שלך??" "כן מה לא ידעת שאת שפחה?" הוא אמר בבטחון. גמגתי, "הממ לא יודעת חשבתי שזה רק משחק" אמרתי בקול תמים." אז זה לא". הוא אמר בקול רציני וכבר הצלחתי להכיר אותו. "אני מחפש שפחה צייתנית וכמו שאמרתי לך יש לי הרבה הצעות אז כדאי לך להיות כלבה ממושמעת".

"טוב" אמרתי.
"מה טוב?, את לא עושה לי טובה..."
"סליחה, התכוונתי להגיד שאני אהיה מה שאמרת, כלבה ממשומעת".
"מעכשיו אני האדון שלך, כשאת פונה אלי זה צריך להיות ברור".
"כן אדוני".
"כלבה טובה.
"עכשיו תיראי, את תקבלי על השיחות במצלמה וכשאנחנו נפגש את תקבלי גם אבל אני חייב לוודא שאת שפחה צייתנית ולא שואלת הרבה שאלות, מבינה?"
"רגע, מה נעשה במפגש?" שאלתי.
"הכל את רוצה לדעת, הא?"
"תאמיני לי שאני אכין אותך לפני המפגש שלנו טוב טוב... אני רוצה שתהיי סבלנית ואם את מתגעגעת לאדון שלי תשלחי הודעה בחיים אל תתקשרי".
"אוקיי למה?"
"שוב את שואלת שאלות?"
"סליחה אדוני".

התחלתי להריץ לעצמי מחשבות... אוקיי אולי הוא נשוי, אולי ה עבריין... למה הוא לא מגלה לי מה הוא עושה באמת? רק את השם שלו אני יודעת אבל לכי תדעי אם השם אמיתי. זה קצת הפחיד אותי ופיתה אותי בו זמנית כל הסיפור הזה. מצד אחד אני יכולה לעשות המון כסף בקלות מהיחסים המוזרים האלה אבל מצד שני אני לא יודעת אם הוא מסוכן ועם מי יש לי עסק...
יום אחד בקיץ הכנתי  ארוחת צהרים (זה היה פסטה בולונז אם ממש מעניין אתכם) כשפתאום צלצל הטלפון. הוא כמובן היה מתקשר רק מחסוי ולי אסור היה להתקשר.

"הלו?"
"ככה את עונה לאדון שלך? תעני יפה"
"אבל אדוני אתה התקשרת מחסוי, איך אני אדע שזה אתה..."
"אז יש לך עוד אדונים כמוני זונה קטנה?"
"לא אדוני אני בחיים לא אבגוד בך... אתה האדון היחידי". אמרתי כשאני מחייכת לעצמי על הקלות שבה נכנסתי לתפקיד. שרה השפחה. במיוחד כשהייתי במטבח עם סינר הרגשתי כמו אישה קטנה של מישו אחר.
"מה את עושה שם?"
"אני מכינה ארוחה אדוני".
"אני לא מרשה לך לעשות שומדבר אחר בזמן שאת מדברת איתי זה חוצפה. אף אחת מהשפחות האחרות שלי לא עושה את זה".
"אה יש לך עוד שפחות אדוני?"
"שוב את שואלת יותר מדי שאלות?"
"עכשיו אני רוצה שתתני לעצמך עונש". הוא אמר את זה בטון סמכותי וסקסי ויכולתי לשמוע שהוא קצת מחייך כשהוא אומר את זה.
הייתי בשוק מעצמי שאני מדברת עם בנאדם זר שלא ראיתי בחיים במציאות ומצייתת לפקודות שלו בטלפון.
"נו. אני מחכה".
כמעט וצחקתי לו בטלפון. זה נורא שיעשע אותי לתת לעצמי עונש.
איך אפשר להעניש את עצמך?
רציתי לענות לו משהו על זה אבל פחדתי לשבור את המשחק.
ואז הוא הקשה עלי בכוונה.

"את תחליטי לעצמך איזה עונש" הוא אמר בקול מרוצה מעצמו כאלו הוא קורא לי את המחשבות.
חשבתי לעצמי איך אני יכולה להעניש את עצמי אבל זה אבסורד. אני לא מזוכיסטית. עונש חייב לבוא מבחוץ אחרת הוא לא עונש אמיתי.
"אני מוכנה לוותר על הארוחה שהכנתי בשביל האדון".
"זה לא עונש".
"אז אני לא יודעת אדוני..."
"אוקיי אם את לא יכולה להחליט מה העונש שלך אז אני אחליט בשבילך אבל את תהיי חייבת לעשות אותו ואני רוצה לשמוע בטלפון שאת באמת עושה את זה".

"כן אדוני..." אמרתי בהתרגשות לקבל את העונש הראשון שלי. קיוויתי שהוא יגיד לי משהו מחרמן. הרגשתי שאני מתחילה להיות רטובה ואולי הוא שמע את זה בקול שלי. אז הוא אמר: "אני רואה שהשפחה הקטנה אוהבת עונשים..."
צחקתי קצת את הצחוק האמיתי והלא שפחתי שלי  אבל מיד חזרתי לתפקיד ועניתי ברצינות: "כן אדוני, אני אוהבת לשרת אותך ולעשות את מה שאתה אומר לי גם אם זה עונשים".
"את כלבה טובה" הוא אמר בבטחון כאלו הוא יודע שאני אעשה הכל.
והוא צדק.

"יש מישהו בבית?" הוא שאל.
"כן אדוני השותף שלי..."
"יופי זה יהיה מענייין". הוא צחק בצחוק מחוספס וקצת צרוד.
 כל הזמן חירפן אותי שאין לי מושג מי הבנאדם הזה בכלל. אין לי את המספר שלו זה פשוט טירוף.
"מה את לובשת?"
"האמת שזה לא כל כך סקסי אדוני..."
"שאלתי אם זה סקסי?"
"לא אדוני" עניתי בראש מושפל והרגשתי כמו כלבה קטנה שנתנו לה מכה על האף.
"אז תעני למה ששאלתי!" הוא אמר בקול סמכותי ונוזף.
"אני לובשת טיץ שחור גופיה ורודה וסינר..".
"את לא לובשת תחתונים וחזיה?" הכל הוא חייב לדעת האדון הקשוח הזה.
"אני כן..."
"אז פעם הבאה תגידי הכל, אני רוצה אותך צייתנית עם שיתוף פעולה מלא" אמר בקול בוסי.
"אני לובשת חוטיני ובלי חזיה..".
התחלתי לחשוב מה הוא מתכנן לעצמו...
ואז הוא שתק קצת בטלפון שתיקה מותחת ותהיתי על מה הוא חושב.
"אוקיי, תורידי הכל ותשארי רק עם הסינר".
"טוב רגע אני אלך לחדר אדוני".
"אמרתי לך ללכת לחדר זונה?"
"לא אדוני..."
"תעשי את זה עכשיו" פקד עלי.
"אבל אני במטבח אדוני והשותף שלי יכול להכנס".
"אז אם הוא יכנס הוא יראה אותך עם סינר ותחתונים? את רוצה להגיד לי שהוא אף פעם לא זיין אותך?" הוא צחק לעצמו.
"לא אדוני..."
"את משקרת". הוא אמר בקול בטוח בעצמו.
"אני לא מאמין לך שהוא לא זיין אותך".
"אבל אדוני..." ניסיתי לשכנע אותו.
"את משקרת זונה קטנה?"
"לא... אדוני אני לא משקרת לך".
הוא זיין אותך או לא?
"טוב נו ירדתי לו פעם אחת אבל זהו!"
הרגשתי כמו ילדה קטנה שנתפסה על השקר.
"את רואה, האדון יודע הכל... פעם הבאה תספרי הכל".

הוא התחיל קצת להפחיד אותי עם הקול המאיים שלו. הרגשתי שהוא בוחן אותי בטירוף אבל זה סימן טוב שמצאתי חן בעיניו.
"תפעילי את המצלמה ותראי לי איך את עושה את העונש שלך..."
כבר הצלחתי להכיר את האדון שלי. אם הוא החליט משהו הוא לא ישנה את זה. זה נראה לי מטורף להסתובב ערומה עם חלוק כשהשותף יכול לצאת בכל רגע....
ואם הוא יראה אותי? זה הדבר הכי מפדח שיש....

"תראה אדוני..."
"את עושה את זה או לא?" הוא שאל בקול חסר סבלנות. "תקשיבי לי עוד שפחות חוץ ממך. את מקבלת הרבה תשומת לב, אני מדבר איתך הרבה אבל אם את רוצה להמשיך להיות השפחה שלי את חייבת להיות יותר צייתנית ואז הוא אמר תסמכי עלי קצת".
הלב שלי דפק מהר כל כך הרבה מחשבות רצו לי בראש עכשיו.
מי זה הבנאדם הזה? איך הוא מפעיל אותי כמו בובה קטנה רק עם הקול הסקסי שלו? למה אני מרגישה צורך לרצות אותו? כנראה שהוא ממש טוב במה שהוא עושה כי תוך כמה דקות מצאתי את עצמי בדוגי עם סינר ועם מלפפון קר בין הרגליים. אני לא יודעת למה אבל יש בו משהו שגורם לי לציית ולרצות אותו... כאלו הוא גורם לי להרגיש שהוא עושה לי טובה שהוא בכלל נותן לי יחס ואני רק רוצה שיהיה מרוצה ממני ושיחשוב שאני השפחה הכי טובה.
עשיתי מה שהוא אמר לי והלב שלי דפק בטירוף והרגשתי כמו חיה שרק מחכה לסימן או צליל. כל רעד קטן מהחדר של השותף גרם לי להתקפל. למזלי הייתה לידי שמיכה שיכולתי מהר להתכסות בה במידה והדלת שלו תפתח אבל היה נדמה לי שהוא בכלל ישן.
ראיתי את המבט שלו בוחן את הזווית האחורית שלי בזמן שהייתי בדוגי עם המלפפון בכוס וראיתי את המבט המלוכסן שלו עם חיוך קטן שמרוצה מעצמו. ראו על העיניים שלו שהוא אוהב את זה ונהנה.
"יש לך כוס קטן וחמוד" הוא אבחן אותי בקול רציני.
"את חושבת שתהי מוכנה לקבל את הזין של האדון"?

הייתי קצת בשוק. זה הפתיע אותי. חשבתי שהקשר ביננו יהיה רק וירטואלי כשמדי פעם הוא מעביר לי בונוסים קטנים אבל לא ידעתי שהוא מתכוון לקחת את זה צעד קדימה.
התחלתי לגמגם...
הסתובבתי אליו והתכסתי בשמיכה ופניתי אליו ברצינות. "האמת, אדוני שעוד לא ממש חשבתי על זה..."
"את לא רוצה לראות את האדון שלך?, אני יכול להתחרט בכל רגע את יודעת". הוא יודע איך ללחוץ על הנקודות הנכונות כדי להפעיל אותי.. אין ספק שהאדון שלי הוא איש עסקים טוב...
הוא יודע להשיג תמיד את מה שהוא רוצה.
לא ידעתי מה להגיד זה היה מהר מדי בשבילי.

"את יודעת מה", הוא אמר בקול קצת מאוכזב. "נראה לי שאני אשאיר אותך לבד כמה ימים כדי שתחשבי אם ועד כמה את באמת רוצה את האדון שלך".
"רגע יש לי ממתינה" ואז הוא השתיק אותי אבל יכולתי לראות אותו במצלמה מחייך וצוחק בטח עם שפחה אחרת וקינאתי.
אני רוצה את האדון לעצמי חשבתי כשאני ערומה ומחזיקה מלפפון ביד.
כשהוא סיים הוא הסתכל עלי ובחן אותי ולא אמר מילה.
"אני יודע שאת רוצה להיות הזונה שלי" אמר בקול נמוך וסקסי.
"נכון" חייכתי והשפלתי את מבטי.
"אל תתביישי. זה לא בושה להיות הזונה שלי, זה כבוד גדול ואת תקבלי הרבה".
לפי המבט שלי והגבות שהתרוממו הוא הבין שאני לא מבינה מה זה הרבה.
"מזומן" הטיח בי.
ישר העיניים שלי נפתחו אבל לא היה לי נעים לשאול.
בכלל לא היה לי חשוב הכסף זה נראה לי כל כך מחרמן אבל בכל זאת רציתי לדעת. מזל שהאדון יודע לקרוא את העיניים שלי.
"בוא נגיד שאם תעשי את כל מה שאני אגיד, זה יסדר אותך לכל החודש הרבה יותר מהמלצרות שלך ואני לא מתכוון להוסיף. ראית כבר שאני עומד במילה שלי נכון?"
"כן אדוני" אמרתי בהתרגשות כשלא הצלחתי להסתיר את החיוך המרוצה.
"אני.. רוצה להיות הזונה שלך" אמרתי בלב שלם והרגשתי שממש בא לי עליו.
הוא חייך את החיוך היפה שלו והעביר יד בשיער החום הגולש. תני לבדוק מתי אני אוכל להגיע אליך וסגר.
מרוב התרגשות שכחתי שאני ערומה.

אני הולכת להיות זונה של האדון הכי סקסי שיש...
חייכתי לעצמי חיוך גדול והסתובבתי כל היום מאושרת ומנסה לדמיין איך זה יהיה.
אף אחד לא הבין למה אני כל כך מאושרת בתקופת בחינות. שאלו אותי כמה פעמים לגבי הצעות עבודה אבל לא התלהבתי משומדבר. מצאתי את העבודה הכי טובה שיש...

התחלתי להכנס לאתרים של סאדו כדי להבין יותר מה זה אומר כל הענין הזה של שליטה, שפחה ואדון.
ניסיתי להתכונן כדי להבין איך זה יהיה.
אחרי כמה ימים הוא התקשר והודיע שהוא מגיע עוד יומיים "תהיי חלקה" אמר וחייך. "ברור אדוני...
בשבילך הכל".
"את מתרגשת"?
"כן, מאד מתרגשת לפגוש את האדון סוף סוף..."
"ומה עוד"? שאל בנסיון לדובב אותי.
"מחכה לקבל את הזין של האדון" אמרתי כשאני יודעת שזאת התשובה הנכונה.
"כלבה טובה". אמר בקול מרוצה מעצמו.
"אני לא מרשה לך לגעת בעצמך עד שאני מגיע". הוסיף.
"אבל זה עוד יומיים אדוני!"
"תתאפקי כלבה..." אמר בזלזול.
"טוב אדוני זה יהיה קשה אני חושבת עליך כל כך הרבה, כל לילה, אני ממש מחכה שתבוא כבר".
"יופי אז יהיה לך כדאי לחכות, אין כמו לגמור עם האדון, תאמיני לי."

אחרי יומיים של חרמנות וציפייה ומחשבות בלתי פוסקות סוף סוף הגיע היום.
דאגתי שהבית יהיה ריק ונקי, מלא אלכוהול וקונדומים.
התכוננתי הרבה לרגע הזה, הורדתי שיער בכל מקום אפשרי, סידרתי את השיער, התאפרתי. רציתי להיות מושלמת בשביל האדון. כל הזמן חשבתי על זה.

הוא נסע עד אלי במיוחד והגיע בצהרים עם גי'פ שחור. חיכיתי לו בגינה. הוא יצא מהרכב עם משקפי שמש שהסתירו את המבט שלו ולבש ג'ינס וחולצה אדומה. הוא היה אפילו יותר חתיך ממש שראיתי במצלמה, לא ראיתי עד כמה הוא גבוה וחתיך.  ישבתי על המדרגות עם שמלה קטנה וסקסית וחיכיתי שהוא יתקרב.
הוא חייך אלי מרחוק וכשהוא התקרב אלי דפק לי הלב ממש הרגשתי פרפרים בבטן. היה לו את החיוך הכי יפה שראיתי מכל כל החיוכים שלו והוא ונתן לי נשיקה בפה וחיבוק.
היה לו ריח ממש טוב שחירמן אותי על ההתחלה והוא לעס מסטיק.
  היתה לו הליכה עם הרבה בטחון,  נכנס ובחן את המקום. "מקום חמוד" יש לך אמר תוך כדי שהוא סורק את הגוף שלי ואת  הדירה והגינה הקטנה שלי.

אמרתי לו שאני חייבת אלכוהול לפני.
הוא צחק, "תרגישי נוח בבית".
הוא לא רצה אלכוהול דווקא אז שתיתי לבד. הכנתי לי כמה כוסות של וודקה רדבול, לקח לי קצת זמן להשתחרר. היה לי קצת מוזר שהוא הולך לזיין אותי.
"שהכסף לא ידאיג אותך" הוא אמר ושם את כל השטרות במזומן על השיש. אפילו לא ספרתי כמה יש שם אבל זה היה נראה הרבה כסף. זה הביך אותי מאד.
והייתי חייבת לשתות עוד. אני זונה. זהו.
מעכשיו הוא יעשה בי מה שהוא רוצה כי אני הזונה שלו. חשבתי לעצמי. זה הפחיד אותי וחירמן אותי בו זמנית.
הוא תפס אותי ונישק אותי נשיקה עמוקה וחזקה עם הלשון.

"לכי תחכי לי על ארבע  על המיטה אני כבר בא".
הוא אמר ודחף אותי קלות לכיוון החדר.
הוא הלך בבטחון כזה כאלו הוא יודע מה הוא עושה. יצא רגע לאוטו. אין לי מושג מה הוא עשה אבל לא שאלתי. כל הזמן חשבתי על זה שעכשיו הוא הולך לזיין אותי בטירוף...
עשיתי מה שהוא אמר.

נשארתי עם השמלה והורדתי את התחתונים ועמדתי על ארבע על המיטה. לא שמעתי אותו נכנס הסתובבתי וראיתי אותו פותח את המכנסיים מאחורי וכבר עמד לו. הוא שם קונדום והכניס אותו ישר. הרגשתי אותו עבה ממלא אותי ומרחיב אותי.
בהתחלה הוא נכנס לאט ואז התחיל להגביר את הקצב. הוא הוריד את השמלה באגרסיביות ודחף אותי קצת למטה כשהחזה והבטן צמודים למיטה ורק התחת בולט ואז הוא נכנס יותר עמוק וחזק.
"נו איך זה להיות זונה?"
"הכי כיף להיות הזונה שלך" אמרתי בהתנשפות... זה היה מוזר ומחרמן שבא אלי מישו זר לבית וישר מזיין אותי.

"את זונה מתוקה..."
אמר תוך כדי שהוא תופס לי את התחת ומזיין אותי.
אחרי זה הוא משך לי בקוקו והתרוממתי שוב לדוגי. הוא הפך אותי על הגב, החזיק לי את הברכיים ופיסק לי את הרגליים ונכנס שוב. הפעם זיין אותי בקצב יותר מהיר. הוא היה כזה סקסי, מזיע והשיער שלו השתולל בזמן שהוא עבד עלי. הוא תפס לי את הידיים והחזיק אותן מעל הראש והיה לו מבט כזה של מחורמן שהוא לא יודע כבר מה לעשות איתי מרוב שאני מחרמנת אותו.

ואז הוא הפסיק ואמר לי "לכי תרדי על הברכיים". עשיתי מה שהאדון שלי אומר לי.
ועמדתי על הברכיים, הוא קירב את הזין שלו לפנים שלי והרים אותו קצת שאני אלקק אותו ליקקתי אותו מלמטה ואז הוא נתן לי ללקק את הביצים שלו, הן היו חלקות וטעימות.
ואז הוא אמר לי "תפתחי את הפה זונה" ודחף לי אותו לפה. היה לו זין עבה ובקושי הצלחתי להכניס אותו. הוא החזיק לי את הראש וביד השניה את הזין עד שהוא נכנס ואמר לי "תמצצי כלבה".
התחלתי למצוץ חזק עם קולות כאלה. הזין שלו היה כזה טעים אחרי שהוא היה בתוך הכוס שלי.
זה חירמן אותי כל כך איך הוא מחזיק לי את הראש בזמן שאני מוצצת אבל הכי חירמן אותי זה הגניחות שלו... הרגשתי גאווה על זה שהאדון שלי ממש נהנה מהפה של השפחה שלו.
"אני הולך לגמור לך על הפנים זונה, אל תזוזי".
אמרתי "טוב" אבל מהאינסטינקט הזזתי את הראש ואז הוא אמר לי "אל תזוזי" והחזיק לי את הראש כשהוא משפריץ לי על כל הפנים.
הוא גנח בזמן שהוא גמר עלי וזה היה כזה סקסי  "אחחחחח כן.. את זונה טובה".

נכנסתי להתקלח וכשיצאתי הוא כבר לא היה וראיתי שהוא כתב לי הודעה, "בשביל זונה מתחילה היית ממש טובה אין ספק שתהיה עוד פעם" 

יום שישי, 19 באוגוסט 2011

סקס בטיסה מבנקוק


זה קרה בטיסה חזרה מבנקוק לישראל, אחרי טיול של 5 חודשים במזרח חזרתי לבד לארץ. כבר לא פחדתי מכלום אחרי כל מה שעברתי בטיול הזה. אפשר להגיד שזה היה טיול חניכה לחיים חדשים ועולם חדש של סקס אחר. יצאתי מהארץ בת 20 תמימה וחסרת ניסיון וחזרתי בת 20 וחצי עם קילומטרז' של התנסויות אינטנסיביות עם מגוון רחב של עמים...

דווקא כשהייתי לבד בלי שום גורם שיפקח/יבקר/ישפוט אותי הייתי יותר משוחררת מתמיד.

כן התנסיתי באוסטרלי, קנדי, ספרדי מתוק, ניו זילנדי מתוסבך, שני צרפתים אבל בשביל הציונות סגרתי את הטיול עם ישראלי תימני.

כבר בתור לטיסה קלטתי שהוא שם עלי עין. הוא היה עם חבר והם היו נראים הכי ישראלים, עם המכנסיים המצחיקות, השיער השחור העבה ברגליים וה"תסרוקת" בסגנון הפרוע. אני ישבתי ליד אישה עייפה ולפחות קיבלתי את החלון. רוב הזמן היא ישנה והיה לי משעמם אז שמעתי לי מוסיקה, הסתכלתי על העננים וחשבתי איך אפשר להעביר את הזמן בכיף.

פתאום הבחור התימני עבר לידי בדרך לשירותים והתחלתי לדבר. הוא אמר שהתפנה מקום לידו אם יהיה לי משעמם ואחרי האוכל שעמעמו את האורות שמו איזה סרט. הייתה אוירה רדומה במטוס אז החלטתי לעבור אל התימנים.

דיברנו הרבה על הודו ועל המזרח ופתאום שמתי לב שעבר הרבה זמן והסרט כמעט עבר ולא ראינו אותו וכולם כבר ישנו מסביבנו. הוא שאל אותי אם קר לי ואמרתי שכן אז הוא כיסה את שנינו בשמיכה של המטוס. היה נחמד להתכרבל ככה ופתאום הרגשתי את היד שלו מלטפת את היד שלי. זה היה מפתיע ונחמד, הסתכלתי עליו במבט מופתע ולא אמרתי כלום והוא חייך והמשיך ללטף אותי לאט כשהוא מתחיל להוריד את היד לכיוון הירך שלי. תפסתי אותו והסתכלתי בבהלה, הוא ידע מה אני חושבת ואמר בקול לוחש:" ששש.. אל תדאגי... אף אחד לא רואה..." הייתי קצת לחוצה אבל בכל זאת זה היה נעים...

ישבנו במין כיסא של חמישיה שלמזלנו אני הייתי הכי בצד, כי זה היה ממש לא נעים אם היה לידי עוד בחור.. או שכן 
:)
הוא ליטף לי את הירך עם היד הגדולה והמחוספסת שלו ואז הוא התחיל לרדת לכיוון של בין הרגליים... כשהיד שלי מונחת על היד שלו ברכות כדי שאני אוכל לעצור אותו אם מישהו התעורר.
הוא התחיל ללטף לי את הכוס מבחוץ וכל הכוס שלי בער מהתרגשות וחרמנות.
מדי פעם שעברה דיילת הוא החביא את היד ועצרנו ואז אחרי שנעלמה הוא המשיך.
הוא התחיל לפתוח לי את הכפתורים במכנסיים תוך כדי שהוא מרגיע אותי... "אל תדאגי אף אחד לא רואה כולם ישנים..."

הרפיתי את האינסטינקט הראשוני להזיז לו את היד ונתתי לו למשש אותי...
הוא בדק עם האצבעות כמה אני רטובה והתחיל לשחק לי בדגדגן בתנועות מעגליות קטנות עד שהוא הרגיש שאני מתרטבת ומתרחבת ואז הוא התחיל להכניס את האצבע לאט לאט.
זה היה כל כך מחרמן לעשות את זה מתחת לשמיכה כשמסביבנו מטוס שלם מלא באנשים שכל רגע יכולים לראות.
אחרי זה גם אני התחלתי להשתחרר ולשלוח יד מתחת לשמיכה אל המכנסיים שלו. הרגשתי את הזין שלו עומד חזק ומחכה לי שאני אשחרר אותו מהחרמנות. 

שפשפתי אותו לאט על המכנסיים ויכולתי להרגיש איך הנשימות שלו מתגברות לאט. הרגשתי קצת רע שאני כל כך מחרמנת אותו אבל אני לא יכולה לעזור יותר מדי במצב הזה והוא התחיל להכניס 2 אצבעות עמוק וכל הגוף שלי רעד ואז פתאום עברה דיילת ושנינו מיד עצרנו ועשינו את עצמנו ישנים מכורבלים. אחרי שהיא הלכה חייכנו והוא נתן לי נשיקה קטנה ולקח לי את היד הקטנה על הזין הגדול שלו. 

יכולתי להרגיש כמה הוא חרמן עלי. זה הדליק אותי דווקא שהוא לוקח את היד שלי ומשפשף על הזין שלו במיוחד כשהחבר שלו ישן ליד. הוא התחיל להתנשף ופחדתי שישמעו אז אמרתי לו "ששש..."
אבל הוא היה כל כך להוט והרגשתי שעוד שנייה הוא עומד להתפוצץ ולהשפריץ מתחת לשמיכה של אל על...
ואז בדיוק שהרגשתי את כל היד שלי מתרטבת מהשפיך שלו  קלטתי את החבר שלו מציץ מהצד מחייך ועוצם את העיניים שלא נראה שהוא ראה את הכול.