חפש בבלוג זה

יום שישי, 19 באוגוסט 2011

סקס בטיסה מבנקוק

זה קרה בטיסה חזרה מבנקוק לישראל, אחרי טיול של 5 חודשים במזרח חזרתי לבד לארץ. כבר לא פחדתי מכלום אחרי כל מה שעברתי בטיול הזה. אפשר להגיד שזה היה טיול חניכה לחיים חדשים ועולם חדש של סקס אחר. יצאתי מהארץ בת 20 תמימה וחסרת ניסיון וחזרתי בת 20 וחצי עם קילומטרז' של התנסויות אינטנסיביות עם מגוון רחב של עמים...

דווקא כשהייתי לבד בלי שום גורם שיפקח/יבקר/ישפוט אותי הייתי יותר משוחררת מתמיד.

כן התנסיתי באוסטרלי, קנדי, ספרדי מתוק, ניו זילנדי מתוסבך, שני צרפתים אבל בשביל הציונות סגרתי את הטיול עם ישראלי תימני.

כבר בתור לטיסה קלטתי שהוא שם עלי עין. הוא היה עם חבר והם היו נראים הכי ישראלים, עם המכנסיים המצחיקות, השיער השחור העבה ברגליים וה"תסרוקת" בסגנון הפרוע. אני ישבתי ליד אישה עייפה ולפחות קיבלתי את החלון. רוב הזמן היא ישנה והיה לי משעמם אז שמעתי לי מוסיקה, הסתכלתי על העננים וחשבתי איך אפשר להעביר את הזמן בכיף.

פתאום הבחור התימני עבר לידי בדרך לשירותים והתחלתי לדבר. הוא אמר שהתפנה מקום לידו אם יהיה לי משעמם ואחרי האוכל שעמעמו את האורות שמו איזה סרט. הייתה אוירה רדומה במטוס אז החלטתי לעבור אל התימנים.

דיברנו הרבה על הודו ועל המזרח ופתאום שמתי לב שעבר הרבה זמן והסרט כמעט עבר ולא ראינו אותו וכולם כבר ישנו מסביבנו. הוא שאל אותי אם קר לי ואמרתי שכן אז הוא כיסה את שנינו בשמיכה של המטוס. היה נחמד להתכרבל ככה ופתאום הרגשתי את היד שלו מלטפת את היד שלי. זה היה מפתיע ונחמד, הסתכלתי עליו במבט מופתע ולא אמרתי כלום והוא חייך והמשיך ללטף אותי לאט כשהוא מתחיל להוריד את היד לכיוון הירך שלי. תפסתי אותו והסתכלתי בבהלה, הוא ידע מה אני חושבת ואמר בקול לוחש:" ששש.. אל תדאגי... אף אחד לא רואה..." הייתי קצת לחוצה אבל בכל זאת זה היה נעים...

ישבנו במין כיסא של חמישיה שלמזלנו אני הייתי הכי בצד, כי זה היה ממש לא נעים אם היה לידי עוד בחור.. או שכן
הוא ליטף לי את הירך עם היד הגדולה והמחוספסת שלו ואז הוא התחיל לרדת לכיוון של בין הרגליים... כשהיד שלי מונחת על היד שלו ברכות כדי שאני אוכל לעצור אותו אם מישהו התעורר.
הוא התחיל ללטף לי את הכוס מבחוץ וכל הכוס שלי בער מהתרגשות וחרמנות.
מדי פעם שעברה דיילת הוא החביא את היד ועצרנו ואז אחרי שנעלמה הוא המשיך.
הוא התחיל לפתוח לי את הכפתורים במכנסיים תוך כדי שהוא מרגיע אותי... "אל תדאגי אף אחד לא רואה כולם ישנים..."

הרפיתי את האינסטינקט הראשוני להזיז לו את היד ונתתי לו למשש אותי...
הוא בדק עם האצבעות כמה אני רטובה והתחיל לשחק לי בדגדגן בתנועות מעגליות קטנות עד שהוא הרגיש שאני מתרטבת ומתרחבת ואז הוא התחיל להכניס את האצבע לאט לאט.
זה היה כל כך מחרמן לעשות את זה מתחת לשמיכה כשמסביבנו מטוס שלם מלא באנשים שכל רגע יכולים לראות.
אחרי זה גם אני התחלתי להשתחרר ולשלוח יד מתחת לשמיכה אל המכנסיים שלו. הרגשתי את הזין שלו עומד חזק ומחכה לי שאני אשחרר אותו מהחרמנות.

שפשפתי אותו לאט על המכנסיים ויכולתי להרגיש איך הנשימות שלו מתגברות לאט. הרגשתי קצת רע שאני כל כך מחרמנת אותו אבל אני לא יכולה לעזור יותר מדי במצב הזה והוא התחיל להכניס 2 אצבעות עמוק וכל הגוף שלי רעד ואז פתאום עברה דיילת ושנינו מיד עצרנו ועשינו את עצמנו ישנים מכורבלים. אחרי שהיא הלכה חייכנו והוא נתן לי נשיקה קטנה ולקח לי את היד הקטנה על הזין הגדול שלו.

יכולתי להרגיש כמה הוא חרמן עלי. זה הדליק אותי דווקא שהוא לוקח את היד שלי ומשפשף על הזין שלו במיוחד כשהחבר שלו ישן ליד. הוא התחיל להתנשף ופחדתי שישמעו אז אמרתי לו "ששש..."
אבל הוא היה כל כך להוט והרגשתי שעוד שנייה הוא עומד להתפוצץ ולהשפריץ מתחת לשמיכה של אל על...
ואז בדיוק שהרגשתי את כל היד שלי מתרטבת מהשפיך שלו  קלטתי את החבר שלו מציץ מהצד מחייך ועוצם את העיניים שלא נראה שהוא ראה את הכול.