חפש בבלוג זה

יום רביעי, 22 ביוני 2011

סקס עם הדוקטור לכימיה


יש לי וידוי, תמיד היתה לי פנטזיה להזדיין עם דוקטור (מלשון דוקטורט.. לא רופא). חנונים עושים לי את זה, אני אוהבת אותם עם משקפיים גדולים, חולצות מכופתרות חסרות טעם, אינטלקטואלים חכמים, מקריחים ומוזנחים שמשקיעים הרבה יותר בשכל והרבה פחות בגוף. מה שמחרמן אותי באינטלקטואלים השיחות המעמיקות האלה שבהם מלמדים אותי דברים חדשים.

הבעיה שבארץ הדוקטורים באמת זקנים ולא נראים טוב בכלל אז החלטתי לקחת את הפנטזיה לחו"ל.

זה קרה בערב של ירח מלא באחד החופים במוזמביק. מהחוף מהבתולי היה אפשר לראות את הכוכבים זורחים בבירור חזק והיתה רוח חמימה ונעימה בחוץ. הגסט האוס הקטן שהיינו בו הפך לפאב בערב וכולם באו לשתות שם בירה ולשחק ביליארד, לא שיש הרבה לאן ללכת באיזור הזה בערב.

עוד הייתי עם הבגד ים ועליו לבשתי חצאית קצרה וגופיה. שתיתי את הבירה המוזמביקית והסתכלתי על כמה בחורים אפריקאים משחקים ביליארד. לידי ישב בחור שגם היה לבד והסתכל על המשחק. הוא נראה לי קצת ביישן כי ראיתי שהוא מסתכל עלי מדי פעם אבל לא אומר כלום. הצצתי גם והוא היה נראה לי חמוד. בחור אירופאי קצת מקריח עם שיער חום באורך בינוני ועגיל באוזן. הוא ישב עם בגד ים והיה לו גוף רזה ובהיר. ראו שהוא לא משתזף הרבה כי בטח הוא עסוק בדברים חשובים יותר...

ילדה טובה שהפכה להיות זונה


אל אתר ליקוק מצלמות סקס נחשפתי בזמן שגלשתי באתר פורנו כלשהו. הייתי חרמנית באמצע הלילה וחיפשתי לי איזה סרטון טוב שאוכל לגמור עליו ולהירדם בשלווה אחרי אורגזמה טובה. כמו אנשים רבים שאני מכירה גם אני אוהבת ללכת לישון מסופקת ורגועה, לפעמים זה כמו סם הרדמה שלוקח אותי מהר לעולם החלומות.

מה שאני אוהבת זה לראות סרטי חובבנים. במיוחד אני אוהבת לראות איך הופכים ילדות טובות ותמימות לחתולות פרועות...כמוני. תנו לי את הילדות הטובות האלה, הבלונדיניות עם הציצי הקטן, הביישניות והמתוקות שרוצות להרגיש איך זה להיות ילדה שובבה פעם אחת. זה בדיוק מה שהביא לעבוד במצלמות סקס כי אני כזאת, עדינה ביישנית ומתוקה עם יצר מיני חזק ודימיון פורה.

אותי מעניין לראות את כל ההתגרות, את המבטים של העונג של הגבר ושל האישה, את הגניחות הקטנות שמתחזקות אבל לא באופן וולגרי ומזוייף אלא קולות רקע טבעיים ומעודנים שמשקפים הנאה אמיתית, זה מה שעושה לי את זה.

תנו לי סקס פשוט אותנטי ואמיתי בלי שטויות.
ואז הבנתי שאם אני יודעת כל כך טוב איך אני רוצה את זה, אני צריכה לעזור לעולם ולעשות סקס חי אמיתי וטוב. זה מה שאני צריכה לעשות. להראות לעולם איך עושים סקס ישראלי מדהים. כמעין תחושת שליחות החלטתי להתחיל לשדר במצלמות סקס ולהראות לעולם איך עושים סקס הכי טוב שיש.
זה הפך להיות הסוד הקטן שלי, ביום אני סטודנטית ובלילה שאף אחד לא יודע אני לובשת את הבגדים הכי סקסים שלי נכנסת למיטה ומדליקה את המצלמה. זה מחרמן אותי שאנשים מוכנים לשלם בשביל לראות אותי.

אם הייתם רואים אותי במציאות בחיים לא הייתם מנחשים שאני עובדת באתר מצלמות סקס.
רק מי שמכיר אותי טוב יודע כמה חרמנית אני יכולה להיות במיטה אבל במבט ראשון המראה שלי לא מסגיר את היותי חתולה פראית.
סטודנטית צעירה שנראית ילדה טובה ותמימה מתלבשת רגיל לא יותר מדי חשוף, לא יותר מדי נועז.
שיער ארוך אסוף, משקפיים, ג'ינס וגופיה, שום סימן שירמז על הצד האפל והפרוע שלי שאני מסתירה בסוד.

כבר חצי שנה שאני חיה חיים כפולים, ביום סטודנטית חנונית עם משקפיים ובלילה כשכולם ישנים אז אני מחליפה את הג'ינס והגופיה ולובשת חוטיני סקסי או משהו אחר, כמה שיותר זנותי ופרוע.
אני אוהבת את ההרגשה הזאת, שאני יכולה לצאת ולהיות הזונה הקטנה שלכם, כל מה שלא העזתי ללבוש אי פעם אני לובשת במצלמה ורואים הכל, איך שכל החרמנות והיצר הרע שלי ופתאום יש לי אומץ לעשות דברים שאף פעם לא חשבתי שאוכל.

כשאני במצלמה ורואים אותי ערומה אני מרגישה משוחררת להיות מה שאני באמת ולזרום עם הפנטזיות שלי ושלכם. אני שמה בצד את כל הדעות שלי, הביקורתיות והשיפוטיות ואני נותנת לעצמי לעשות באמת מה שבא לי בלי לחשוב על איך זה נראה מהצד ומה יחשבו עלי כי אף אחד לא יודע מי אני באמת.

 זה מרגיש כאלו אין יותר גבולות וחוקים ואני יכולה לעשות הכל בלי שמישהו יגיד :"את?! זה ממש לא מתאים לך, לא חשבתי שאת אחת כזאת... וכו". כשאני בבית בתוך המיטה שלי אני מרגישה נוח להפתח ולתת לכם להכנס לתוך הראש שלי, עולם הפנטזיות הסודי שלי עם כל החלומות והתשוקות הפרטיים שלי. אני נמצאת שם ב100%, מגלה את הסודות שלי, את הסיפורים שלא העזתי לספר לאף אחד, את מה שבאמת עושה לי את זה  ואתם לא רק רואים את הגוף הערום שלי  אלא גם הנפש הערומה שלי והאמת זה ממש כיף ומשחרר ואני מרגישה שיש לי מזל שיש לי את המקום הזה שאני יכולה לבוא אליו תמיד ולהיות אני.

חוץ מפרטים טכניים כמו איפה אני גרה ומה השם האמיתי שלי אני מספרת הכל ואני אוהבת את זה שלפעמים מגיעים לתובנות ועומק עם בנאדם שאפילו לא מכיר אותך ואולי לא נדבר לעולם אבל ככה אני לומדת להכיר את עצמי לאט לאט ולחבר בין הצדדים של האישיות, הצד התמים הנאיבי והטוב לב והצד הפרוע, החייתי היצרי שלא שבע ורוצה להגיע לכמה שיותר ריגושים ושיאים.

אף אחד לא יודע מה אני עושה ולפעמים אני רואה אנשים ברחוב ואני חושבת לעצמי שאולי הבנאדם הזה ראה אותי ערומה ואולי אוננו ביחד וגמרנו ואין לי שום דרך לדעת אם גם הוא חושב את אותו הדבר ואני אף פעם לא אדע אבל אני תמיד אוכל להזכר עם חיוך בתקופה המתוקה שגברים חיכו בתור שלי כל הלילה בשביל לשמוע ולראות אותי במצלמה.

למרות שאפשר להגיד שאני ותיקה באתר, זה כל פעם מפתיע אותי מחדש כמה הצורך הזה של גברים להרשים בחורה שהם לא מכירים בנוסף לזין ששולט בכם וגורם להם לעשות דברים לא הגיוניים.
למשל פעם אחת היתה בחור שלא רק היה חרמן אלא גם אהב לדבר המון וככה מצאתי את עצמי איתו בצ'ט במשך 6 שעות רצוף! בהתחלה חשבתי שזה מגניב אבל אחרי זה קצת חששתי שהוא לא ירצה לנתק אף פעם וכבר התחלתי להתעייף...

זה החמיא לי מאד וריגש אותי שהבחור מוכן לקנות כל כך הרבה זמן רק בשביל להיות איתי. זה גרם לי להרגיש קצת מיוחדת אפילו. כמו כל בחורה שאוהבת להרגיש שמפנקים אותה ומשקיעים בה, גם אני אוהבת להרגיש ככה גם אם בעולם הוירטואלי שלנו זה מתורגם למונחים של תוספת זמן שידור.
אז בפעם הבאה שאתם רואים בחורה תמימה הולכת ברחוב תמיד תחשבו שאולי אתם הולכים לראות אותה בלילה מופיעה באתר מצלמות סקס