חפש בבלוג זה

יום רביעי, 22 ביוני 2011

סקס עם הדוקטור לכימיה


יש לי וידוי, תמיד היתה לי פנטזיה להזדיין עם דוקטור (מלשון דוקטורט.. לא רופא). חנונים עושים לי את זה, אני אוהבת אותם עם משקפיים גדולים, חולצות מכופתרות חסרות טעם, אינטלקטואלים חכמים, מקריחים ומוזנחים שמשקיעים הרבה יותר בשכל והרבה פחות בגוף. מה שמחרמן אותי באינטלקטואלים השיחות המעמיקות האלה שבהם מלמדים אותי דברים חדשים.

הבעיה שבארץ הדוקטורים באמת זקנים ולא נראים טוב בכלל אז החלטתי לקחת את הפנטזיה לחו"ל.

זה קרה בערב של ירח מלא באחד החופים במוזמביק. מהחוף מהבתולי היה אפשר לראות את הכוכבים זורחים בבירור חזק והיתה רוח חמימה ונעימה בחוץ. הגסט האוס הקטן שהיינו בו הפך לפאב בערב וכולם באו לשתות שם בירה ולשחק ביליארד, לא שיש הרבה לאן ללכת באיזור הזה בערב.

עוד הייתי עם הבגד ים ועליו לבשתי חצאית קצרה וגופיה. שתיתי את הבירה המוזמביקית והסתכלתי על כמה בחורים אפריקאים משחקים ביליארד. לידי ישב בחור שגם היה לבד והסתכל על המשחק. הוא נראה לי קצת ביישן כי ראיתי שהוא מסתכל עלי מדי פעם אבל לא אומר כלום. הצצתי גם והוא היה נראה לי חמוד. בחור אירופאי קצת מקריח עם שיער חום באורך בינוני ועגיל באוזן. הוא ישב עם בגד ים והיה לו גוף רזה ובהיר. ראו שהוא לא משתזף הרבה כי בטח הוא עסוק בדברים חשובים יותר...

אחרי שמשחק נגמר, השולחן התפנה והצעתי לו לשחק למרות שאני די גרועה אבל גיליתי שגברים אוהבים לשחק עם בנות גרועות כי הם אוהבים ללמד ולהראות ולהרגיש שהם יותר טובים ותוך כדי המשחק לפעמים יש מגע כזה אקראי או לא אקראי אבל בכל מקרה זה תמיד טוב להתחיל ממשחק.

אבל בניגוד למה שציפיתי הבחור די יבש אותי וענה במבטא גרמני כבד שהוא לא יודע לשחק והתנצל בחיוך מיובש ומיובש. לעומת הגברים הישראלים שחייבים להוכיח שהם טובים בכל דבר גם כשהם לא מבינים כלום, הגברים האירופאים לא מתביישים להודות שהם לא מסוגלים, זה לא מוציא אותם פחות גברים אלא יותר אמינים.

במבטא הישראלי הכבד שלי דיברנו קצת והסתבר שהוא דוקטור לכימיה באוניברסיטה בגרמניה. התפלאתי שהוא דוקטור למרות גילו הצעיר (30 ומשהו) ואז דמיינתי אותו מרצה באוניברסיטה וחשבתי על המרצים הזקנים שלי וכמה נחמד היה אם גם אצלנו היו מרצים כאלה צעירים וחתיכים עם עגיל באוזן. כששאלתי אותו אם העגיל לא מפריע הוא צחק ואמר שהוא תמיד הולך ככה ולא שם זין על מה שחושבים. הוא מצא חן בעיני, היה בו משהו מנומס רגוע וזורם אבל יחד עם זאת אופי מתריס, בחור שהולך בדרך שלו. השם שלו היה מרטין והשם משפחה היה שם גרמני כבד. הוא הצחיק אותי שהוא היה כזה רציני לפעמים אפילו כשניסיתי לצחוק איתו.

חשבתי לעצמי שאף פעם לא הייתי עם גרמני ובטח שלא עם דוקטור גרמני והחלטתי ללכת על זה, אז אמרתי לו משהו כמו :"מתי תלמד אותי כימיה?" אבל הוא לא הבין או לא רצה להבין את הרמז עד שממש הייתי ישירה ושאלתי אותו אם הוא רוצה ללכת לראות את הירח.

הירח באמת היה יפה, הוא היה כדור וקצת כתום ועמד ממש מעל הים. התחלנו לצעוד לכיוון החוף והיה שם ספסל, מרתין עצר והתיישב שם ואז הבנתי שהוא מפחד ממני משום מה.

חשבתי שאולי הוא חושב שאני ממש קטנה אבל היה ביננו הפרש רק של 13 שנה אז שאלתי אותו כשישבנו שם בחושך מתחת לירח ורק הלבן של העיניים קצת זהר, שאלתי אותו למה הוא מפחד ממני והוא צחק ואמר שיש לי חושים טובים ואז הוא אמר משהו שלא כל כך הבנתי שיש לו חולשה לבנות כמוני ולא הבנתי מה זה אומר בעצם בנות כמוני אבל נראה לי שזה משהו טוב.

הוא ממש עשה לי את זה הדוקטור הגרמני הזה, איך שהוא דיבר על דברים מסויימים ברצינות תהומית ובניגוד לשיחות עם ישראלים שבהן כל אחד אומר רק את מה שהוא רוצה להגיד ולא באמת מקשיבים אחד לשני, הדוקטור דווקא היה סבלני וקשוב ואפילו כשהסתבכתי עם האנגלית לפעמים הוא לא וויתר לי עד שהוא הבין באמת מה ניסיתי להגיד.

הסתכלתי עליו לתוך העיניים וחיכיתי שהוא ינשק אותי אבל הוא לא עשה כלום, אז בעטתי בו קצת עד שהוא אמר "טוב נו..." וחייך כאלו שהוא עושה לי טובה ולסוף הדוקטור הואיל בטובו ונישק אותי. הוא נגע בי בפנים ובידיים והמגע שלו היה קצת מהוסס והאצבעות שלו היו קצת קרות, דקות וקטנות. הוא נגע ולא נגע לסירוגין והיה בחוץ שקט כזה מיוחד יחד עם הצלילים של הים והרוח וחשבתי לעצמי כמה זה מיוחד.

פתאום הוא נהיה אסרטיבי ולקח לי את היד, הלכנו לחוף. הרגשתי שהוא קצת השתחרר והיה לו חיוך קצת שובב. הוא מצא חן בעיני גם בגרסה הגרמנית הקשוחה וגם בגרסה השובבית וכבר חיכיתי להרגיש את הזין הגרמני שלו.

ראיתי שהוא חושב לאן ללכת ואז ראיתי סירה מעץ קשורה על החוף. הוא עזר לי לטפס ונכנסו לסירה כאלו כדי לקבל תחושת הגנה כלשהי למרות שכל אחד שהיה מסתובב חוף יכול היה לראות אותנו אבל למזלנו אנשים לא מסתובבים בשעות האלה על החוף.

 הוא הוריד לי את החצאית והבגד ים מהר והתחיל ללטף לי את הכוס, היד שלו היתה קרה וזה עשה לי צמרמורת. הרגשתי שהוא ממש חרמן לפי הקצב שהוא שפשף את היד שלו בכוס שלי בלהט ונישק אותי מהר וחזק. פתאום הלשון שלו לא הייתה כל כך עדינה כמו קודם והוא נישק אותי בלהט וסערה.

שלחתי את היד לכיוון הבגד ים שלו והרגשתי שעומד לו. הוא הוריד אותו והוציא את הזין ואני מיששתי אותו ואז התיישבתי על דופן הסירה והוא המשיך לעשות לי ביד בעמידה בזמן שאני גם עושה לו. חשבתי לעצמי שזה לא יכול להתקדם הרבה יותר מזה בגלל תנאי השטח אבל אז הוא הפתיע אותי וקירב את הזין שלו לפה שלי כאלו שהוא רוצה שאני אמצוץ לו. הרגשתי שלא נעים לו לבקש ממני אז לקחתי יוזמה והתחלתי ללקק אותו והוא המשיך לזיין אותי עם האצבעות שלו.

היה לו זין בגודל בינוני, קצת רזה מדי לטעמי אבל הוא עמד לכבודי חזק ויפה והיה לי טעים למצוץ אותו. פתאום הבנתי כמה התגעגעתי למצוץ והתחלתי להתלהב ולינוק אותו בלהט ורעב תוך כדי שאני משמיעה קולות של הנאה ומציצה הרגשתי שהוא אוהב את מה שאני עושה כי הוא התחיל לעשות קולות וכבר היה לו קשה להתרכז בכוס שלי ואז הוא התחיל ממש להשתחרר ולהתחיל לזיין לי את הפה ואהבתי את זה, פתחתי גדול את הפה ונתתי לו לזיין אותי עד הגרון. הוא הוציא אותו רגע לפני שהוא גמר ואז הוצאתי את הלשון ואז הוא הסתכל עלי ועל הלשון שלי תפס לי את השד הימני, הפטמות שלי עמדו בטירוף והרגשתי שאני יכולה לגמור רק מהמגע בפטמות. בסוף הוא שם את הזין על הלשון והכניס אותו שוב לאט וגמר לי בתוך הפה, השפיך הגרמני שלו היה חמוץ וטעים כמו שאני אוהבת.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה