חפש בבלוג זה

יום שלישי, 31 במאי 2011

שון מזיין אותי בחדר כושר


בפוסט הזה אספר על ניסוי שעשיתי שבו בדקתי איך אפשר לשלב בין סקס לכושר תוך שימוש בכלי מחקר מדעיים שבדקו את רמת הדופק בכל שלב... 

שון היה הבחור הכי חתיך בחדר כושר. שחקן כדורסל גבוה ושרירי עם שיער שחור עבה וחיוך מקסים. הוא היה מקפיד להתאמן המון בחדר כושר כשהוא כולו מרוכז וממוקד מטרה באימון. בניגוד לאנשים אחרים שהיו מדברים, רואים טלוויזיה ומעבירים את האימון באיזי, שון היה מגיע עם אוזניות לאימון והיה שקוע עמוק בהרמת המשקולות. הייתי מסתכלת על השרירים הגדולים שלו ואיך שהוא היה מזיע בפנים וזה היה  מחרמן אותי, הרגשתי שאני   מתרטבת רק מלהסתכל עליו אבל הוא בכלל לא שם לב אלי, או לפחות ככה חשבתי.

יום אחד רצתי על ההליכון ושון הגיע ושם את המגבת שלו על ההליכון שלידי וחייך אלי. הייתי עם אוזניות וגם הוא היה ולא דיברנו בכלל כל הריצה אבל שמתי לב שהוא מסתכל עלי כשאני רצה ובמיוחד על החזה שלי. הצצנו אחד על השני מדי פעם והחלטתי שאני אפסיק לרוץ כשהוא גם יפסיק. היה לו ריח ממש טוב גברי וסקסי והוא נראה מעולה עם הלוק המזיע והמבריק.

כבר הייתי ממש עייפה מהריצה וזה היה הרבה יותר ממה שהייתי רגילה אבל הבטחתי לעצמי להפסיק רק מתי שהוא מפסיק וחיכיתי לו. רק אחרי שעה הוא ירד מההליכון והמשכתי עוד קצת והוא חייך אלי שוב והלך למשקולות. רק אחרי שהלך ירדתי גם מההליכון והתחלתי ללכת למקלחת. פתאום הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף, הסתובבתי ושון עמד מאחורי, הוא היה הרבה יותר גבוה מקרוב והייתי צריכה להרים את הראש בשביל להסתכל לו בעיניים. הוא חייך חיוך ביישני ומתוק ואמר :"היי, סליחה שאני מפריע פשוט ראיתי שאת גם רצה הרבה וחשבתי אולי את רוצה לרוץ ביחד? אני מתאמן למרתון וזה די משעמם לרוץ לבד כל הזמן..."

צחקתי ואמרתי לו שאני לא חושבת שאני מספיק טובה בשביל ריצת מרתון.. הוא אמר, אל תדאגי נרוץ לאט לאט..." וחייך חיוך מתוק. אמרתי לו שאני אנסה אבל שאני לא מבטיחה לא להתעלף באמצע אז הוא אמר "תסמכי עלי, עברתי קורס החייאה" ונגע לי בכתף קלות. שנינו צחקנו וקבענו להפגש בפארק למחרת.

כשניפגשנו הוא היה נראה פיצוץ עם החליפת ספורט שלו שהבליטה את התחת הסקסי והשרירים שלו בידיים. לבשתי גופיה וטיץ צמודים שהבליטו את התחת והחזה שלי. בתחילת הריצה דיברנו קצת אבל אחרי זה התחיל להיות קשה לנשום אז הפסקנו לדבר, רק רצנו בתיאום באותו קצב וגם הנשימות היו באותו קצב. הוא היה עם שעון דפוק וכל כמה זמן הסתכל לבדוק את הדופק שלו
הסתכלתי עליו וחשבתי מעניין אם הוא בכושר גם במיטה... היו לו ידיים גדולות כמו שאני אוהבת וניסיתי לדמיין איך זה מרגיש שהוא נוגע והתחלתי להרגיש זרם של חרמנות עולה ומטפס בין הרגליים ומרטיב אותי

אחרי שסיימנו את הריצה הוא בדק את הדופק, לקחתי לו את היד והסתכלתי מה הדופק שלו ואמרתי לו שאני גם רוצה לבדוק מה הדופק שלי. הוא חייך והסתכל עליי קצת ואמר, את צריכה לשים את החגורה מתחת לחולצה. הייתי מופתעת לא ידעתי שבכלל יש עוד חגורה ואז הוא הרים את החולצה והראה לי אותה ולא יכולתי להתעלם מהגוף המדהים, ריבועים בבטן חלקה ושזופה וחזה מנופח וגדול. הרגשתי שאני כבר ממש חייבת לעשות משהו עם כל החרמנות ורציתי לגעת בו
ואז הוא אמר לי, אם את רוצה אני מכיר פה איזה מקום שתוכלי לשים את החגורה בלי שאף אחד יראה

הלכנו בפארק לאיזה פינה חשוכה בין השיחים ועמדנו אחד ליד השניה קרובים ושון הוריד את החולצה והיה לו ריח טוב של בושם, דאורדורנט וזיעה של גבר ואז גם אני הורדתי את החולצה, הסתכלנו אחד על השניה והתחלתי לגעת לו בחזה והוא נישק אותי והוריד לי את החולצה ומימש לי את החזה ואז הוא לחש: "את רוצה לבדוק את השעון דופק עדין"? ואמרתי שכן.

ואז הוא הוריד את החגורה מהגוף שלו והצמיד לי את השעון דופק לחזה והידק, ממש אהבתי איך שהוא נגע בי בעדינות ורכות עם הידיים הגדולות שלו ותוך כדי שהוא מחבר לי את השעון דופק הוא המשיך ללטף אותי בחזה. הוא הסתכל על הדופק שלי ואמר, ואוו הדופק שלך מהיר ואז אמרתי לו "רוצה לראות איך הוא נהיה יותר מהיר"? תפסתי אותו והתחלתי לנשק אותו נשיקה עמוקה וחזקה עם כל הלשון והפה

ליטפתי אותו מהחזה, לבטן עד שהגעתי למכנסיים ואז מיששתי את הזין שלו מעל הבגדים בעדינות ויכולתי כבר מלמשש להרגיש שיש לו גדול והוא עמד חזק. הוא לקח לי את היד והכניס אותה לתוך התחתונים שלו ואז הרגשתי את הזין שלו חזק ועומד והתחלתי לעשות לו ביד. הוא התחיל להתנשף ולהתקשות עוד יותר והצצתי על הדופק שלי שוב לראות מה קורה לו ואז שון צחק ושאל איך מתקדם הניסוי. אמרתי לו שהוא מתקדם טוב אבל צריך עוד לבדוק מה קורה לדופק בזמן סקס...

הוא עצר והסתכל עלי ואז הפשיט אותי לגמרי והתחיל לרדת לי, הוא ליקק ממש טוב, עם לשון רטובה לאט לאט ואז הגביר את הקצב ואז הוא הציץ על השעון דופק שוב ואמר אני רואה שאת אוהבת את זה. כן... אמרתי בשקט תוך כדי שאני מתנשפת וכמעט גומרת מהלשון שלו ואז הוא משך אותי למטה ושם אותי על הזין שלו כשהוא שוכב על הגב ואני יושבת עליו, "תכניסי אותי" הוא אמר ואז התיישבתי על הזין שלו והכנסתי אותו לכוס הרטוב והחם

בהתחלה הוא נכנס לאט לאט ואז הוא התחיל להגביר את הקצב ושנינו התנשפנו, מזיעים וחרמנים והוא תפס לי בתחת והתחיל  לזיין אותי יותר חזק תוך כדי שאני צועקת בשקט, אמרתי לו בהתנשפות שאני רוצה לראות את הדופק והוא אמר תני לי לנחש 180, עצרנו רגע וראיתי שרק 170 ואמרתי לו  תזיין אותי יותר חזק אני רוצה להגיע ל180. ואז התחלתי לעלות ולרדת יותר מהר ויותר חזק והוא תפס אותי בתחת והתחיל לזוז ממש מהר עד שראיתי שאני מגיעה ל180 ואז גמרתי והוא גמר אחרי.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה