חפש בבלוג זה

יום שלישי, 31 במאי 2011

לין הסטודנטית משפילה את המרצה שלה


בפוסט זה אספר לכם על סיפור על מרצה באוניברסיטה שאוהב להיות מושפל בסתר ותגלו מה קורה כשהסטודנטית הכי יפה מגלה את החולשה שלו לעוצמה נשית ואיך שהיא מנצלת את זה... 

מאיר היה מרצה ותיק באוניברסיטה ולין היתה סטודנטית נאה ומוכשרת שהשתתפה בכמה מהקורסים שהעביר.
היא היתה גבוהה עם שיער חום ארוך וחלק. השיעור היה נעצר כשהיתה נכנסת באיחור עם נעלי העקב הקטנות שלה, הטיץ הצמוד והקלסר צמוד לחזה החשוף והגדול שלה, כולם היו מסתכלים עליה כשהיתה נכנסת בשקט לשורה הראשונה שם אהבה לשבת כדי להיות קרובה למרצה. אפילו מאיר, המרצה הקשוח עם המשקפיים שלא היה סובל איחורים, לא היה מסוגל לכעוס עליה שהיתה מאחרת לשיעורים וקוטעת את רצף הדיבור. היא היתה מוציאה את המשקפיים השחורות והעבות שלה ומקשיבה בעיון רב תוך כדי שהיא מסכמת בידיה הדקיקות.

היה קשה להתעלם מיופיה האקזוטי, עיניים מלוכסנות עם עור שחום במקצת. היא אהבה לגשת למרצה אחרי השיעור לשאול אותו שאלות שלא הבינה והוא היה מנסה להתרכז אך היה לו קשה להסתיר את המשיכה שחש כלפיה. לפעמים היא היתה חושבת בינה לבין עצמה אם היה יכול לקרות ביניהם משהו. היא אהבה את הידע הרב שלו ודרך המחשבה המעניינת שבה נהג להעביר את שיעוריו.

יום אחד החליט מאיר לתת לכיתה מטלה כחלק מפרוייקט סיום וביקש את עזרתם של כמה סטודנטים שיתנדבו לסייע לו בבניית הפרוייקט. לין שהיתה עסוקה בלימודים ובעניינים נוספים ויתרה מראש, אך כשראתה את מבטו המאוכזב של מאיר לנוכח חוסר ההענות הרימה את ידה וגרמה לזיק של חיוך בעיניו, מיד אחריה הרימו כמה סטודנטים נוספים את היד. מאיר ביקש מכולם לבוא בתום השיעור לשיחה והסביר להם על הפרוייקט. הוא נתן לכל אחד מהסטודנטים כמה משימות וביקש שיעדכו אותו במייל.

לין הלכה הביתה וחשבה שעכשיו זו ההזדמנות שלה לבחון האם מאיר גם רוצה. היא ניסתה לתאר לעצמה איך מאיר במיטה וניסתה לדמיין את גופו וניסתה לנחש אם יש לו גדול. היא כתבה לו במייל שסיימה את המטלה והייתה רוצה לקבוע פגישה להתייעץ איתו וציינה שהיא מעדיפה להפגש בשעות הערב מכיוון שהיא עובדת. לאחר מכן היא נכנסה למיטה עם ספר גדול שכתב והתחילה לקרוא, רק הכתיבה שלו התחילה לחרמן אותה, כל המושגים שהיא לא מכירה ושמאיר אוהב לדבר עליהם, הלהט שלו להסביר דברים חדשים, היא התחילה לקרוא תוך כדי שהיא נוגעת בעצמה ומסתכלת על התמונה שלו בגב בספר. הוא היה עם זקן צרפתי ומשקפים עבות. מבטו היו חד וכריזמטי והיא עצמה את העיניים ודמיינה את הפגישה ביניהם תוך כדי שהיא נוגעת בעצמה ומתחילה לאונן עם אצבעותיה

לאחר שגמרה, בדקה את המייל וראתה כי מאיר ענה לה והציע לה להפגש באוניברסיטה בשעה 19:00. היא ידעה שבשעה הזאת כבר אין כמעט אנשים ותהתה האם הוא גם חושב על זה.
היא נכנסה למקלחת וחשבה עליו, היא רצתה להריח הכי טוב ולהראות הכי טוב כשיפגשו. היא לבשה חצאית לבנה קצרה וחולצה מכופתרת שמראה את המחשוף היפה שלה ונעלה את נעלי העקב שלה. היא שמה בושם ומרחה אודם על שפתיה וכך יצאה לפגוש את המרצה.

הם נפגשו באחת הכיתות הריקות, כבר כמעט ולא היו סטודנטים בקמפוס. היא ישבה מולו רגל על רגל והוא לא יכל שלא לשים לב לחצאית הקצרה שלבשה. הוא ניסה להיות ענייני ומרוכז אך המחשוף שחשף את שדיה הגדולים הפריע לו. היא התכופפה להוציא מהתיק את הקלסר והתחתונים שלה קצת ביצבו והוא הבחין שהיא לובשת חוטיני דק. הוא התחיל להרגיש שהוא עלול לעשות משהו שיתחרט עליו ונאבק בעצמו להתרכז בנושא. לין הסתכלה על פניו של מאיר כשדיבר והסביר וככל שהסתכלה עליו והקשיבה לו, המשיכה אליו גברה. היא רצתה להראות לו את מה שהכינה, לקחה את הכיסא והקלסר והתיישבה לידו. הוא הריח את הריח של הבושם שלה כשהתקרבה ואת הריח של השמפו מהשיער החלק והגולש, כשהיא דפדפה ביד שלה קצת נגעה בשלו והוא מאד רצה לגעת בה אבל לא ידע מה לעשות.

פתאום שניהם הסתכלו אחד על השניה וחייכו וכל אחד חשב ולא ידע אם גם השני רוצה אבל בסוף לאף אחד מבינהם לא היה אומץ לבדוק והם לא עשו כלום. מאיר פנה אל המחשב שלו להראות ללין משהו כשפתאום צלצול הפלאפון שלו, הוא התנצל ואמר שחייב לקבל את השיחה ויצא לרגע מהכיתה, הוא אמר לה תסתכלי בינתיים על המצגת. לין חיפשה במחשב את המצגת בתיקיה אבל בטעות נכנסה לתיקיה שהיה כתוב עליה תמונות, היא חשבה שאולי זה נמצא שם אבל להפתעתה הרבה היא מצאה שם תמונות אחרות לגמרי.

זה היו תמונות של מאיר המרצה כשהוא קשור על ארבע עם תפוח בפה וגזר בתחת. היא לא יכלה שלא לצחוק למראה התמונות של המרצה הכרזמטי והקשוח. מאיר סיים את השיחה, נכנס לכיתה והרגיש את לבו צונח כשראה את התמונה שלו פתוחה במחשב ואת לין הסטודנטית הכי יפה צוחקת מולה. לין מיד הבחינה שנכנס והתחילה להתנצל בחשש, "אני ממש מצטערת אני חשבתי שזה המצגת..." היא חששה מהתגובה שלו. מבטו היה קפוא וקר ועיניו הסתכלו עליה במבט חודר. הוא שתק. תקשיב אני מצטערת אני לא התכוונתי להסתכל פשוט אני נכנסתי בטעות...". מאיר שהיה נבוך והרגיש את כל הדם עולה לו לפנים, לא ידע מה להגיד בכלל. "תשמע אני לא ידעתי שזה הקטע שלך..." אמרה בחיוך.

הוא התחיל לשחרר קצת את השפתיים ולחייך מעט. "כן האמת שאני לא מספר את זה לכל התלמידים שלי". "זה בסדר", אמרה לין. "אני לא אספר לאף אחד" אבל היא לא הצליחה להתאפק והתחילה לצחוק צחוק פרוע ומשוחרר.אחרי כל המתח שלפני הפגישה וכל המחשבות על מאיר המרצה, בסוף היא גילתה שהמרצה האהוב עליה הוא בעצם כלבלב שאוהב להיות מושפל.

היא לא הצליחה להפסיק לצחוק ומאיר השפיל את מבטו, שתק והנהנן וחיכה שתסיים לצחוק עליו. במובן מסויים זה היה הפנטזיה שלו, שסטודטית כוסית תצחק עליו ותשפיל אותו אבל הוא לא חשב שכך זה יקרה. ככל שהיא המשיכה לצחוק הוא התחיל להרגיש שהוא מתחרמן יותר ויותר עד שלפתע ירד על ברכיו והתחנן בפני לין, "בבקשה אל תספרי לאף אחד, אני אעשה הכל. אני אהיה העבד שלך".

לין שהיתה בשוק לראות את המרצה שלה עם גזר בתחת ועכשיו על הברכיים פתאום אהבה את הרעיון שהיא יכולה לשלוט בו ואמרה: "אני אעשה מה שבא לי עכשיו שראיתי את התמונות" ונתנה לו מכה קטנה על האף והיה לה מבט סקסי מרושע על הפנים. "לאא בבקשה אני מתחנן את תהרסי לי את הקריירה... אני לא אוכל להמשיך ללמד אם כולם ידעו את זה". "אתה יודע מה? אמרה בקול סמכותי תוך כדי שהיא ממצמצת את עיניה המלוכסנות, "אפילו העברתי אלי את התמונות ככה שאם תתן לי ציון גרוע אני אוכל לפרסם את כולן בפורום של הסטודנטים" אמרה וחייכה חיוך גדול של נצחון. "מעכשיו אתה תעשה כל מה שאני אגיד לך, הבנת? אתה תשלח מבחנים מראש, תשלח לי עבודות ואני אגיד לך מה הציון של כל אחת מהחברות שלי" "כן, כן המלכה לין אני אעשה מה שתגידי" והוא התכופף ללקק את הרגל היפה שלה שהיתה מרוחה בלק אדום.

היא בעטה בו קלות. "כלב רע! לא מגיע לך ללקק את המלכה לין". עכשיו תתן לעצמך מכותבטוסיק. "כן לין המלכה" אמר והתחיל להכות את עצמו. היא הסתכלה עליו מלמטה וחייכה חיוך קטן וסקסי. "כן.. אתה היית כלב רע... תתפשט לגמרי, מיד!"
היא היתה סקרנית לראות את הזין שלו. הוא הוריד את כל הבגדים וחזר לרצפה, היה לו זין די גדול כמו שהיא דמיינה אבל היא לא דמיינה אותו כל כך שרירי וחטוב. "ממממתחת נחמד", היא אמרה והעבירה את העקב על התחת שלו. "כןהמלכה לין"  אמר בקול רועד ונרגש כשכולו בתערובת רגשות של חרמנות, פחד ובושה.

"עכשיו, אמרה בקול איטי וסקסי, אני רוצה לראות אותך כמו בתמונה היא" והלכה להביא טוש מחיק ותפוח שהיה לה בתיק. "תפתח את התחת, כלב". "כן המלכה" אמר ופתח את התחת שלו בידיים והיא דחפה לו את הטוש לאט תוך כדי שהוא צועק ונאנח. אחרי שהטוש היה תקוע לו בתוך התחת היא דחפה לו את התפוח לפה. אחרי שראתה אותו הלכה לשבת על הכיסא בשורה הראשונה, והסתכלה עליו ככה, היא התחילה לצעוק ולהקרע מצחוק עד שנפלה לרצפה מרוב כאבי בטן.

היא הוציאה את הפלאפון וצילמה אותו כמה פעמים כשראשו מושפל. היא התחילה לזיין אותו בטוש והרגישה איך הזין שלו נעמד ואז היא שמה לו את הרגל על הזין ונתנה לו להתחכך בה כמו כלב. הוא התחיל לגנוח וכמעט שגמר בעטה בו והוא גמר על עצמו ועל הרצפה. "כן כלב עכשיו תלקק את מה שעשית! ודחפה לו את הראש שילקק את השפיך של עצמו". הוא ליקק הכל ועשה כל מה שהיא אמרה. אחרי זה הוא ביקש רשות להוציא את הטוש מהתחת והיא בכלל שכחה שהוא עדין שם והרשתה לו להוציא.

"המלכה לין, אני יכול לענג אותך?" שאל בחשש. ולין אמרה: "ברור שאתה תענג אותי זאת העבודה שלך כלב" והרימה את החצאית והסיטה את התחתונים לצדהכוס שלה היה קטן וחלק ומאיר התרגש מאד ללקק אותו היא דחפה את הראש שלו והוא ליקק בהתרגשות ושמחה. כן כלב, תלקק גם את התחת צעקה עליו ודחפה לו את הראש לתחת שלה. הוא המשיך ללקק עד שגמרה על הפרצוף שלו. היא הרימה מהר את התחתונים והחצאית לקחה את הדברים שלה ואמרה לו "ביי כלב" והסתלקה מהר כשהיא משאירה אותו עירום על ארבע מושפל ומלוכלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה