חפש בבלוג זה

יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

השכן המלקק


למגורים בבניין משותף יש הרבה יתרונות וחסרונות. החסרונות הם שלפעמים השכנים מרעישים ולא מתחשבים, לפעמים יש איזה כלב פינצ'ר מעצבן שלא מפסיק לנבוח ויש גם שכנים שחוגגים כל הלילה ומרעישים עם התופים. לעומת זאת, היתרונות הם שאפשר לבקש מהשכנים כוס סוכר, חלב או שישקו את העציצים ואפילו לפעמים אפשר למצוא זיון קל"ב.

לילה אחד התעוררתי בשעה 3 לפנות בוקר מרעש תופים חזק שבקע מהדירה שמתחתיי. זה שוב השכן הסטלן עושה מסיבות ומנגן. אף פעם לא פגשתי אותו, רק שמעתי אותו. הוא נשמע בחור צעיר, בתקופת השחרור מהצבא שאין לו יותר מדי דברים לקום בשבילם בבוקר אז הוא מרשה לעצמו להרעיש כל הלילה.

זאת לא הייתה הפעם הראשונה שהוא הרעיש בקולי קולות אבל הפעם הוא הגזים. למרות שאף פעם לא ראיתי אותו, הצלחתי כבר לדמיין את הדמות שלו ותפסתי אותו בתור איזה סטלן ערס שמעשן כל היום. בנוסף היה לו גם כלב פינצ'ר מעצבן שכל הזמן היה נובח וככה מבלי להכיר אותו כבר חשתי כלפיו רגשות שליליים ואיבה.
הרגשתי שזה עבר כל גבול. זכותי לישון לילה שלם בלי להתעורר מקולות של זיופים בגיטרה ובאסים של תופים והחלטתי לעשות מעשה ולעמוד שלי. שמתי חלוק כשכולי עצבנית ורותחת על השכן שגנב לי את שנת היופי ובכוונה לא סידרתי את השיער כדי שיראה שהוא העיר אותי משינה החצוף וירדתי לקומה למטה.

דפקתי בדלת ובקושי שמעו אותי. בזמן שחיכיתי חשבתי לעצמי איך הוא נראה, ותיארתי לעצמי שאני אתקל בסטלן מוזנח. כמעט באתי ללכת כשאף אחד לא פתח לי אבל פתאום הדלת נפתחה והייתי בשוק.
במקום ערס סטלן עם כרס בירה ועיניים אדומות עמד לפני בחור גבוה וחתיך, שחום ושרירי עם בייבי פייס, אף קטן וסולד כמו שאני אוהבת. היה לו חיוך סימטרי ושובב שחשף שיניים לבנות וישרות לפחות כמו במגזין של רופאי השיניים.

הוא עמד בדלת והיה קצת מופתע לראות בחורה עם חלוק עומדת בפתח הדלת.
פתאום הייתי ממש נבוכה להתחיל לצעוק על החמוד הזה והטון הזועף שעבדתי עליו עוד במדרגות הפך לקול רך נשי ומתוק: "אהה היי, אמרתי בחיוך, אני מבינה שאתם חוגגים פה פשוט אני גרה ממש קומה מעלייך ואני שומעת כל בס... אז אני אשמח אם תנסו לחגוג קצת יותר בשקט".

"אוי, הערנו אותך? אני ממש מצטער..." הוא אמר בקול מתוק ורגיש.  התחרטתי שבכלל רציתי לצעוק עליו. כזה פאפי.
"כן אתה מנגן די הרבה פשוט... לא שאני לא אוהבת מוסיקה פשוט אתה יודע... חלקנו אוהבים לישון ב3 לפנות בוקר".
הוא חייך חיוך נבוך ואמר: "תשמעי הוא אמר אני ממש ממש מצטער. לא שמנו לב לשעה בכלל. נשבע לך שהייתי בטוח ש11 12".
"אוקיי" הנהנתי בראשי, "שיהיה לילה טוב" אמרתי ובאתי ללכת.

"חכי רגע", הוא אמר קצת מהוסס. "תני לי לפצות אותך אני מרגיש ממש רע". חייכתי וחשבתי לעצמי למה הוא מתכוון ואז מהבחור הביישן והשקט יצאה תושיה ויוזמה: מחר כשתקומי, תדפקי על הרצפה 3 פעמים, אני ישן בדיוק בחדר למטה ואני אכין לך ארוחת בוקר מפנקת. זה שעשע אותי התקשורת מורס הבין-שכנית הזאת אבל זרמתי עם זה.

בבוקר כשהתעוררתי נזכרתי בשיחה עם השכן וזה היה נראה לי הזוי אבל אמרתי נראה אם הוא באמת התכוון לזה.
דפקתי על הרצפה 3 פעמים ולא קרה כלום. טוב בטח הוא ישן או שהוא לא זוכר. באתי לצחצח שיניים ופתאום שמעתי 3 נקישות חזקות, זה היה נשמע כמו מקל של מטאטא.
הוא באמת התכוון לזה. חייכתי לעצמי במראה והיתה לי הרגשה שהולך להיות יום טוב.
אחרי 20 דקות באתי להוציא את הכלבה שלי לטיול והוא בדיוק פתח את הדלת להוציא את הכלב המעצבן שלו.
הסתכלנו אחד על השניה באור יום וחשבתי כמה מוזר שאף פעם לא פגשתי אותו. היה לו זיפים כאלה של לילה. בוקר טוב הוא זרק בחיוך עייף ומרוצה.
"לא שכחתי את הפיצוי שלך. תחזרי מהטיול ותכנסי לפה".

כשחזרתי הכלב המעצבן שלו היה שם ונבח עלי מבעד לדלת. הוא ידע שאני שם והדלת נפתחה. קצת פחדתי ממנו אבל מהר מאד הוא ליקק אותי. הכלב.
אורן השכן החתיך עמד שם עם גופיה קצרה שחשפה את השרירים הגדולים שלו בידיים. ראיתי מבט לגופיה קצת מהחזה שלו והוא היה חלק וחסון. "את יודעת, אני חייב להגיד לך משהו, ראיתי אותך כמה פעמים בבניין וקצת התביישתי לדבר איתך, חשבתי שלא תשימי עלי".
באמת? הייתי מופתעת ומוחמאת בו זמנית. "האמת שבכלל פחדתי קצת לבוא לפה אתמול... חשבתי שאתה אחר לגמרי אבל אתה ממש חמוד".
הוא חייך והסמיק כאלו מהחתיכים שלא מודעים לכמה שהם חתיכים.

הוא ממש השקיע בארוחה, הוא הכין סלט עם עשבי תיבול טריים שקטף מהגינה והקפציץ לי קפוצ'ינו כזה במכשיר מיוחד.
"אני מקווה שאת סולחת לי על הרעש מאתמול" ברור שאני סולחת... "אבל הבטחת לי פיצוי" אמרתי והישירתי מבט.
הוא נראה כאלו הוא נעלב. מה לא אהבת את הארוחה?
"בטח שאהבתי זאת היתה הארוחה בוקר הכי טובה שאכלתי אי פעם בבניין הזה אבל..." אמרתי בקול נמוך.. "חשבתי על פיצוי אחר" ובזמן שאני אומרת את זה סרקתי את הגוף השרירי והסקסי שלו עד שהגעתי למכנסיים שבינתיים התחילו לתפוח רק מהמבטים שלי.
הוא הסמיק. מתוק וביישן.

לקחתי לו היד ושמתי את האצבע שלו בפה והתחלתי ללקק אותה.
ראיתי שזה ממש מחרמן אותו והוא לא יודע מה לעשות.
ואז הוצאתי אותה מהפה והורדתי את היד שלו לחזה שלי. הסתכלנו אחד על השנייה והתחלנו להתנשק.
השפתיים שלו היה רכות ומתוקות וליטפתי לו את הראש בזמן הנשיקה. היה לו תלתלים שחורים ובריאים שכיף לתפוס. ראיתי שהוא קצת חסר ניסיון אז החלטתי לקחת יוזמה ולפעול.

הכנסתי לו יד מתחת לחולצה וליטפתי את הפטמות. גיליתי שהוא ממש רגיש שם כי הוא כמעט גמר רק מהליטופים שלי ואז ירדתי עם היד לכיוון הבטן. היתה לו בטן שרירית וחלקה ומתחת ציפתה לי הפתעה גדולה.
"אתה כושי?"
הוא צחק.
"מה זה הוא ממש גדול..." אמרתי בקול מרוצה ומופתע.
עוד לא ראיתי אבל רק לפי המישוש מתחת למכנסיים הרגשתי שמדובר בכלי אקסטרה לארג'...

"כבר התקלחת היום?" שאלתי.
הוא חייך ואמר: "בשבילך אני אתקלח גם 100 פעם".
התפשטו ביחד ונכנסו למקלחת. זאת היתה הפעם הראשונה שראיתי אותו ערום. היה לו גוף שווה בטירוף וראיתי שהוא ממש אוהב את הגוף שלי. הזין הענק שלו עמד כמו טיל והיה קשה בטירוף. חשבתי לעצמי שאין מצב שהוא יכנס לכוס הקטן שלי.

הוא התנפל לי על החזה והתחיל ללקק ולמצוץ את הפטמות שלי. מרוב שהוא גבוה הוא היה צריך לרדת על הברכיים כדי שיהיה לו נוח, ואז כשהוא היה על הברכיים וליקק לי את הפטמות כשהמים זורמים על שנינו ומרטיבים אותנו, תפסתי לו את הראש ודחפתי אותו לכוס שלי. ראיתי שהוא אהב את זה כי הוא התחיל להתנשף וללקק אותי בטירוף. נראה לי שהוא בכלל לא רצה לזיין אותי. רק ללקק אותי.
  
הוא אכל לי את הכוס כאלו זה הדבר הכי טעים שיש. ליקק מבחוץ, מצץ את השפתיים והדגדגן ודחף את הלשון שלו הכי עמוק שהוא יכול. הוא ממש אהב את זה, נשאב למין אקסטזה שלא רציתי להפריע לו.
ככל שתפסתי לו יותר חזק את השיער ככה הוא גנח יותר. הוא ליקק כל כך טוב שהתחלתי להשפריץ לו בתוך הפה.
זה כל כך חירמן אותו והרגשתי שהוא עומד לגמור ואז תפסתי לו את השיער ומשכתי את הראש שלו לעצור אותו.
הוא הסתכל עלי מלמטה בעיניים גדולות מתחננות. "תדחפי לי אצבע לתחת" הוא לחש והרים את התחת המוצק והחמוד שלו.

לא עניתי לו ורק דחפתי לו את הראש חזרה לכוס שלי, "תלקק", אמרתי בקול סמכותי. הוא מיד ליקק כשהוא עומד על ארבע ומבליט את התחת בציפיה לקבל אצבע.
ואז כשיד אחת שלי מחזיקה לו את הראש בין הרגליים שלי קירבתי לאט לאט את היד שלי לתחת שלו. בהתחלה רק ליטפתי בעדינות מסביב לחור עם האצבע ואז הכנסתי אותה. הגניחות החזקות שלו נבלעו בתוך הכוס שלי, זה היה כל כך רטוב, מהמים, מהכוס שלי והרגשתי שהוא עומד להתפוצץ. הוא התחיל לאונן ולהתחכך ברגל שלי ואז רק נגעתי בזין שלו והוא כבר השפריץ בטירוף.
"כן.. כן... " הוא צעק וגנח בקול קצת גבוה. אהההההההההההה... כן...." צעק כשהוא מתפתל בכל הגוף וצועק כאלו אין לנו שכנים.

חיכיתי שכל הרעידות והרטטים של האורגזמה שלו ירגעו ורק אחרי שהוא התפרק לגמרי הוצאתי בעדינות את האצבע.
הוא הסתכל עלי מלמטה בשיער רטוב ומבריק וחייך חיוך של פאפי מתוק ואז נישק לי את כפות הרגליים ואמר "היית מדהימה, את פשוט מלכה".
ומאז כל פעם שאני חרמנית אני רק נוקשת 3 פעמים על הרצפה והשכן מלמטה מגיע לספק אותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה