חפש בבלוג זה

יום שלישי, 31 במאי 2011

הפעם הראשונה שהשפרצתי מהכוס


הפעם הראשונה שהשפרצתי מהכוס עם גבר הייתה במהלך שיחת סקס במצלמה... מפתיע לא?

זה קרה דווקא בסייבר סקס במצלמה.
עד אז הצלחתי להשפריץ מהכוס רק כמה פעמים אבל זה היה לבד ולא יכולתי לחזות מתי זה יגיע או לשלוט בזה, אבל כשזה קורה זה הדבר הכי מדהים שיש.
ניסיתי קצת ללמוד על הנושא מקריאה באינטרנט על "שפיכה נשית", והבנתי זה קורה כתוצאה מגירוי שלנקודת הג'י,  אבל לא הצלחתי כל כך להבין מה זה הנוזל הזה חוץ מזה שהוא לא שתן. יש טענות שמקורו מבלוטת הערמונית..
אבל איך שלא יהיה זה מאד מלכלכך ואולי בגלל שלא היה לי נעים ללכלך ככה, זה אף פעם לא קרה לא עם גבר במציאות אבל במצלמה כן.




יום אחד נכנס לצ'ט בחור אחד ואני רואה שיושב מולי גבר חתיך ברמות עם גוף של דוגמן, גבוה, חזה שרירי ומנופח אבל מה שהיה הכי מדהים זה הזין שלו.
בחיים לא ראיתי זין כזה יפה וגדול. האמת שבהתחלה בכלל לא האמנתי שהוא אמיתי, הוא פשוט היה מושלם. הוא עמד יפה והיה חלק לגמרי, הביצים קטנות ומסודרות והוא היה נראה כל כך קשה שדבר לא יעמוד בפניו... 
הבחור ישב ערום והתחיל לאונן עם היד רק מלראות אותי עם בגדים וזה ממש חירמן אותי שאני מדליקה אותו בלי לעשות ואהבתי את איך שהוא תופס את הזין הענק שלו ואפילו לא מצליח לכסות אותו עם כל היד.
היתה לו שיטה מאד מעניינת לאונן וזה גם כן חירמן אותי איך שהוא מחזיק אותו... 

הוא אמר לי להתפשט ולא הרשה לי לגעת בעצמי. הייתי ממש חרמנית כבר ורציתי לשחק עם עצמי גם אבל הוא לא הרשה לי לגעת שם וזה רק הדליק אותי יותר שהוא מנסה לשלוט בי ככה דרך המצלמה
הפטמות שלי עמדו והוא אמר לי להחזיק את הציצים ולקרב אותם למצלמה. ראיתי שהוא ממש נהנה והרגשתי איך אני מתרטבת אז קירבתי את היד לאט לבדוק והוא מיד נזף בי ואסר עלי לגעת בעצמי
ישבתי מולו ערומה וחרמנית והסתכלתי איך הוא מאונן ובינתיים הוא תיאר לי בפרטי פרטים מה הוא היה עושה לי ואיך הוא היה מזיין אותי כשהיינו נפגשים...

זה כל כך הדליק אותי, ממש רציתי להרגיש את הגוף המדהים שלו ואת הזין הגדול שלו עלי ודמיינתי איך הוא יחרמן אותי לאט ולא יתן לי אותו ישר
התחננתי אליו שירשה לי לגעת ובסוף הוא הסכים ואמר לי להביא ויברטור. בהתחלה הוא ביקש ממני למצוץ אותו והוא אמר שאם אני לא אכניס אותו עד הסוף אז הוא לא יזיין אותי אז הייתי ילדה טובה והכנסתי אותו עד הסוף ואז הוא אמר לי "כל הכבוד, ילדה טובה" וזה ממש חירמן אותי... 

אחרי זה הכנסתי אותו לכוס, הוא כבר היה ממש רטוב והייתי חמה אש, הוא אמר לי "תהיי ילדה טובה בשבילי ותכניסי אותו עד הסוף", דמיינתי איך הוא מכניס את הזין הגדול שלו ושזה מזה יכאב בהתחלה אבל התאמצתי בשבילו והוא היה גאה בי שאני ככה מתאמצת בשבילו.

אוננתי עם הויברטור בכוס ובו זמנית שיחקתי עם הדגדגן כי בלי הדגדגן אני בכלל לא מצליחה לגמור והרגשתי שאני הולכת להתפוצץ.
הוא המשיך לתאר לי את הזיון שלנו וכבר הרגשתי שאני ממש קרובה לאורגזמה, הסתכלתי על הזין שלו ואז עצמתי את העיניים ודמיינתי אותו בתוכי והתחלתי לזיין את עצמי חזק עם הויברטור ממש חזק והתחלתי ממש לצעוק ולגנוח ושמעתי אותו גונח גם וזה היה הדבר הכי מדליק.

המשכתי לאונן חזק עד שהרגשתי שאני לא יכולה יותר ואני הולכת להתפוצץ, צעקתי לו שאני גומרת עכשיו ושאני הולכת להשפריץ והוא אמר לי "כן תשפריצי בשבילי" והקול שלו כל כך חירמן אותי וגרם לי לאורגזמה אדיר בצורה של זרם חזק ועוצמתי של נוזל שהשפריץ על כל הרצפה והכיסא והרטיב הכל כמו ספונג'ה.
אחרי שהוא גמר שנינו היינו רטובים ומלוכלכים וסיימנו את השיחה בהרגשה טובה ומשוחררת.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה