חפש בבלוג זה

יום שלישי, 31 במאי 2011

הבליינדייט שהפך אותי לשפחה


בפוסט הזה אספר על בליינדייט תמים שהפך לסקס קשוח עם בחור שהפך אותי לשפחה ושלט בי בקשיחות כמו שמגיע לשפחה. האמת שאהבתי את זה ומאז התמכרתי. 

זה היה הבליינדייט הראשון שלי מהאינטרנט שהפך ליחסי שליטה.
הכרתי אותו באתר הכרויות של סקס. 
לא דיברתי עם הרבה גברים כולם נראו לי מעפנים, אבל יום אחד ראיתי גבר שמשך את תשומת ליבי. זה היה בחור עם תמונה מצחיקה של חתול שחובש מלון והוא כתב לי הודעה והתחילה ביננו התכתבות. 

במשך הזמן התחלנו לדבר המון והיו ביננו שיחות מעמיקות ומעניינות שנמשכו לתוך הלילה. הוא היה מסתורי וכל הזמן אמר שאני לא כמו שאני חושבת שהוא ואני הולכת להיות מופתעת והתחלתי להיות יותר ויותר סקרנית. הבנתי שמדובר באדם איכותי ואינטילינגנטי, חוץ משתי תמונות לא מאד ברורות לא ראיתי אותו. בטלפון היה לו קול נעים ורגוע וזה גרם לי לרצות לדבר איתו יותר ולהכיר אותו יותר. 

לא ממש הבנתי למה הוא מתכוון כשאמר שאני הולכת להיות מאד מופתעת ותהיתי למה הוא מסוגל, אבל משהו בו משך אותי והחלטתי לקחת סיכון ולהפגש איתו. זאת היתה הפעם הראשנה שהעזתי להפגש עם מישהו מהאינטרנט ודי חששתי בהתחלה. 
 
הוא הגיע לאיזור שלי והלכנו לשתות קפה. במבט הראשוני הוא נראה בחור רגיל ומנומס, גבוה כמו שאני אוהבת עם עיניים כחולות מלאות מחשבה. ישבנו במקום עם ספות חומות ובהתחלה ישבנו אחד מול השני עד באיזשהו שלב הוא עבר לשבת לידי, אהבתי את הנוכחות שלו יותר, היה בו שילוב מדליק של עדינות ואסרטיביות, הוא ידע להוביל את השיחה, להגיד את הדבר הנכון שיצחיק אותי אבל הכי חשוב הוא ידע להקשיב וכשהוא היה מקשיב הוא היה מתסכל עלי עם העיניים הכחולות שלו שהיפנטו אותי. הרגשתי כאלו הוא נכנס לי לתוך הראש ומרגיש אותי. פתאום הוא לקח לי את היד ואמר: "בואי נלך מפה" ושילם.

לא כל כך ידעתי לאן ללכת אבל משהו בקול הרגוע והסמכותי שלו גרם לי לרצות להקשיב לו ולעשות מה שהוא רוצה. בגלל שהיינו באיזור שלי נסענו ברכב שלי למקום אחד שהכרתי, זה היה מצפה שמשקיף על כל העיר. אפילו לא יצאנו מהרכב.

הוא אמר לי בואי נעבור למושב האחורי והיינו שם לבד במצפה במושב האחורי. הוא התחיל לנשק אותי והנשיקה שלו היתה מדהימה איטית ומתוקה, השפתים שלו היו רכות ונעימות ומדי פעם נשכו אותי. הוא התחיל למשש אותי בכל הגוף והרגשתי איך שהוא נמשך אלי והנשיקה התחילה להתחזק ולהיות עוצמתית יותר.
הוא הוריד לי את החולצה והחזיה ושיחק לי בחזה. הידיים שלו היו גדולות וחמות ואהבתי את המגע שלו מאד. פתאום ברגע אחד משהו בו השתנה כאלו נכנסה בו איזה חיה רעה והוא השעין אותי לאחור והוריד לי את המכנסיים והתחתונים.

הוא התחיל ללקק אותי תוך כדי שהוא מחזיק לי את הבטן ואז שוב בפתאומיות הוא אמר לי "על הבטן". האמת זה ממש חירמן אותי שהוא התחיל להגיד לי מה לעשות והרגשתי איך אני מתחממת ומתרטבת. הוא התחיל לעשות לי ביד וזה ממש הדליק אותי שהוא מאחורי ואני ככה במושב האחורי. הוא המשיך לענג אותי עד שגמרתי וזה היה מדהים הוא ידע ממש טוב איך לעשות את זה כאלו הוא הכיר אותי כבר.

אחרי שגמרתי שאלתי אותו אם הוא רוצה גם אבל הוא אמר שהוא נהנה מספיק לראות אותי גומרת ושנשאיר עוד לפעם אחרת. מאז חשבתי עליו די הרבה, משהו בו עשה לי את זה מאד. הקול שלו, איך שהוא היה מדבר אלי והמשכנו לדבר בטלפון. הוא אהב להקשיב לי ולשמוע על הפנטזיות ורעיונות שלי ואני אהבתי שהוא אומר לי מה לעשות.

קבענו להפגש שוב והפעם אצלו בבית. לפני שנסעתי אליו הוא אמר לי לבוא בלי תכשיטים וביקש ממני לבוא עם חצאית קצרה וגופיה בצבע אדום. הייתי קצת במתח בהתחלה, זאת היתה פעם ראשונה שבאתי למישהו ככה וידעתי שהפעם הוא הולך לזיין אותי.

בהתחלה שתינו קצת ואז התחלתי להרגע קצת ולהשתחרר. הוא אמר לי, "בא לך שאני אשלוט בך קצת"? עשיתי כן עם הראש וחייכתי. הוא הפשיט אותי לגמרי והתחיל ללקק אותי בכל הגוף, פתאום הוא הפך אותי וליקק לי את התחת. זה הפתיע אותי וקצת נרתעתי בהתחלה ואז הוא אמר לי "ששש אל תזוזי" בקול הסקסי שלו. לא ראיתי אבל בינתיים הוא התפשט גם ואז הוא הסתובב וראיתי אותו פעם ראשונה ערום עם הזין עומד. הוא שאל אותי "נו איך הוא"? הוא היה מסודר ומגולח עם ביצים קטנות ויפות. "הוא נראה חמוד" אמרתי והוא אמר, אל תדאגי בדרך כלל אוהבות אותו וצחק. הוא אמר לי "בואי תמצצי" וקירב אותו לפה שלי.

התחלתי למצוץ והוא אמר לי להזהר עם השיניים. הוא החזיק לי את הראש וזה ממש הדליק אותי איך שהוא מלטף לי את השיער ואומר לי מה לעשות. הוא נתן לי הוראות איך למצוץ. "ללקק, למצוץ, עכשיו עם הלשון" ואז הוא התחיל לזיין אותי בפה ואני התחלתי לגעת בעצמי, הוא המשיך לתת לי הוראות כל הזמן תוך כדי שהוא מחזיק לי את הראש ואני דוחפת אצבעות לכוס עד שגמרתי.

אח"כ הוא אמר לי תחכי לי על ארבע והלך להביא קונדום. "לא לזוז" הוא אמר. חיכיתי לו על ארבע על המיטה עד שהוא הגיע מאחורי וקירב את הזין שלו אלי, בהתחלה הייתי לחוצה קצת אז הוא לא נכנס אז הוא הוריד אותי על הבטן ואז הכניס אותו לאט.
הרגשתי את כל הזין שלו ממלא אותי בכוס הקטן והרטוב שלי והוא התחיל לזיין אותי לאט כשאני על הבטן תוך כדי שהוא מחזיק לי את הראש, ממש אהבתי את הקטע הזה, הרגשתי שאני מאבדת שליטה ומתמסרת אליו לגמרי, כאלו אני נותנת לו את הכוס שלי שיעשה מה שבא לו, ואז נפתחתי והוא התחיל לזיין אותי יותר מהר וחזק והרגשתי שהוא תכף יגמור אבל אז פתאום הוא הפך אותי על הגב הרים לי את הרגליים וזיין אותי עמוק ככה. שיחקתי עם עצמי וגנחתי חזק, ליטפתי אותו בחזה והרגשתי את הזיעה שלו על הידיים שלי וזה הדליק אותי שהוא מתאמץ לזיין אותי. הוא החזיק לי את הרגליים גבוה והרגשתי אותו נכנס ממש עמוק. אחרי זה הוא הרים אותי ושם אותי בצורת ר על המיטה ובא מאחורי וזיין אותי חזק מאחורה. 

פתאום הוא אמר "על ארבע, כלבה" הייתי מופתעת מהמעבר הקיצוני אבל זרמתי עם זה וירדתי לרצפה על ארבע.
הוא תפס לי בסנטר ואמר לי "תפתחי ת`פה ותוציאי את הלשון" עשיתי מה שהוא אמר, זה ממש חירמן אותי להיות ככה על ארבע ולחכות שיזיין אותי בפה ואז הוא הניח את הזין שלו על הלשון שלי, החזיק לי את הראש והתחיל לזיין אותי בפה חזק עד הגרון, הרגשתי שאני נחנקת והחזקתי את הזין ביד ואז הוא אמר לי:" ידיים מאחורי הגב!" שמתי את הידיים מאחורי הגב ונתתי לו להמשיךלזיין אותי  בפה, הרגשתי שאני ממש נחנקת מהזין שלו אבל המשכתי לעמוד על ארבע עם הידיים מאחורי הגב וכל פעם שהרגשתי שאני לא יכולה לנשום הוא הפסיק לשניה נתן לי לנשום ואז הוא המשיך תוך כדי שהוא מחזיק לי את הצוואר.

הרגשתי ממש כמו הכלבה שלו וזה חירמן אותי כל כך שהתחלתי לגעת בעצמי ולצעוק בטירוף והוא אמר "כן, כלבה תגמרי על הזין של האדון", עצמתי את העיניים והמשכתי לגעת בעצמי תוך כדי שאני מוצצת לו על ארבע. הרגשתי שהוא עומד לגמור אבל הוא עצר את עצמו הסתכל עלי למעלה, הייתי כולי רטובה ומלוכלכת, העיניים שלי היו אדומות ודומעות, מלא איפור ורוק על כל הפנים וכל הכוס שלי היה רטוב. 

הוא החזיק את הביצים שאני אלקק אותם ואז הוא אמר: "אני עומד לגמור את מוכנה לשפיך של האדון, כלבה?" אמרתי "כן". כן מה? הוא שאל עם מבט רציני ומפחיד. "כן... אדוני..." גמגתי. "טוב תפתחי ת`פה שלך ותבלעי את כל השפיך, הבנת"? אההה עשיתי פרצוף לא מרוצה.. "מה הבעיה הכלבה לא רוצה לבלוע שפיך?"
"
אהה אני לא יודעת אדוני אני אף פעם לא עשיתי את זה.. אני מעדיפה שלא..."  "זה משנה מה הכלבה רוצה?הוא אמר. "לא אדוני..." אמרתי והשפלתי את מבטי.

הוא החזיק לי את הסנטר ופתחתי את הפה, הוא עשה ביד וחזק וחיכיתי שהוא יגמור לי בפה ואז זה הגיע זרם חזק וחם. "תבלעי כלבה", החזקתי את זה בפה כמה שניות חשבתי שאולי הוא יוותר לי אבל הוא החזיק לי את הראש והכריח אותי לבלוע הכל. אחרי זה הוא אמר לי "תפתחי את הפה" כדי לבדוק שבאמת בלעתי, פתחתי את הפה הוצאתי את הלשון והוא אמר לי "כלבה טובה" והרשה לי לקום מהרצפה והלכנו להתקלח ביחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה